Redken

Jako vedoucí značka na severoamerickém trhu Redken podporuje ty nejlepší vlasové stylisty a umožňuje jim prostřednictvím inovativních produktů a netradiční formy vzdělávání „lépe se učit, lépe vydělávat a lépe žít“.

Redken Muse

Inspirujte se. Navštivte svého kadeřníka.

Značka byla založena v roce 1960 dynamickou, podnikavou americkou herečkou Paulou Kent a jejím kadeřníkem Jherim Reddingem (tak vznikl název REDKEN). Už od svých počátků staví na rozsáhlých vědeckých znalostech, víře v kadeřnické profesionály a jejich podpoře.

V roce 1993 společnost L'Oréal koupila značku Redken a přesunula její vedení na ulici 5. Avenue v New Yorku, kde si značka rozvinula silné kontakty se špičkovými návrháři a Fashion Weeky. V současnosti je Redken synonymem pro trend udávající městskou značku a patří mezi globální lídry v oblasti produktů a služeb profesionální péče o vlasy. Společnosti dodávají energii talentovaní lidé, silná partnerství s nejlepšími kadeřníky a nejlepší výzkum a inovace.

Hvězdné "must-have" produkty: řada vlasové péče All Soft, Color Extend Magnetics, Extreme, Redken For Men, Rewind 06, Aerate 08, Guts 10, Quick Dry 18, Shades EQ Gloss, Shades EQ Cream a nejnovější průlom v profesionálních barvách na vlasy, bezamoniaková technologie CHROMATICS.

Produkty Redken jsou k dostání výhradně v kadeřnických salonech ve více než 50 zemích.

ZNAČKY

Divize profesionálních produktů

Divize profesionálních produktů distribuuje své výrobky v kadeřnických salonech po celém světě.