Garnier

Specialista na vlasy a pleť od roku 1904 - to je značka Garnier, která v sobě snoubí aktivní přírodní složky. Díky tomu napomáhá mužům a ženám dosáhnout zdravého a přirozeného vzhledu jako součásti aktivního životního stylu.

Garnier visual

Garnier je druhou největší značkou v rámci portfolia skupiny L’Oréal a nabízí produkty péče o vlasy a pleť ve čtyřech kategoriích - mezi nejznámější řady patří např. Botanic Therapy, Fructis, SkinActive, Ambre Solaire, Nutrisse or Olia. Produkty jsou navrženy tak, aby byly cenově dostupné a odpovídaly potřebám všech mužů a žen po celém světě. 

Značka byla založena v roce 1904 Alfredem Amourem Garnierem a prvním uvedeným produktem bylo vlasová voda na rostlinné bázi, La Lotion Garnier. Během následujících desetiletí pak značky rozšířila svou působnost i na péči o pleť a potvrdila tak svou reputaci odborníka na zdravou krásu, neboť poskytuje přírodní kosmetická řešení proti znečištění životního prostředí, akné, UV záření či únavě. Garnier je velmi dobře známý pro efektivní využíváni přírodních zdrojů, ať už se jedná o ovocné složky, semínka, pupeny či květy, všechny tyto ingredience mají  pozitivní účinky pro vlasy či pleť a jejich aktivní složky jsou získávány s využitím těch nejlepších technologií tak, aby byla zachována jejich účinnost. 

Garnier přináší krásů velkému počtu spotřebitelů a zároveň snižuje ekologickou stopu. Značka je známa svým závazkem k využívání udržitelných zdrojů, k neustálému snižování vlivu obalů svých produktů na životní prostředí, a také neustálým hledáním inovacím v rámci přirozené rozložitelnosti. V roce 2017 se Garnier dále zavázal k podpoře organizace UNICEF a jejích aktivit v oblasti humanitární podpory částkou 1 200 000 EUR. Tato podpora byla alokována na financování potřeb v rámci nejrůznějších krizových situací a má za cíl pomoci milionům děti a jejich rodin. Je bohužel smutnou pravdou, že jedno dítě ze čtyř žije v zemi nějak postižené buď válečným konfliktem, přírodní katastrofou nebo epidemií. 

UNICEF, neboli United Nations International Children's EmergencyFund, se soustřeďuje právě na tyto děti a jejich rodiny, resp. pomáhá chránit jejich životy a dohlíží na dodržování lidských práv kdekoli ve světě. UNICEF má za sebou v současné době již 70 let aktivní práce na podporu kvality života dětí a za výsledky své dlouholeté činnosti sklízí mezinárodní uznání. "V rámci značky Garnier uznáváme přesvědčení, že závazek k budoucnosti začíná již dnes. Generace milionů dětí po celém světě jsou denně vystaveny humanitárním krizím a my jsme odhodláni jim poskytnout péči a podporu. Díky tomu, že pomáháme lidem se znovu postavit na nohy, dáváme těm nejmenším naději a sílu vytvořit do budoucna lepší svět nejen pro sebe, ale i pro své okolí. Proto jsme zvolili dlouhodobé spojení s organizací ”, řekla Delphine Viguier, Garnier Global Brand President. Více informací o spojení značky Garnier s  organizací UNICEF je dispozici zde: http://www.garnier.co.uk/withingarnier/unicef  

ZNAČKY

Divize spotřebních produktů

Značky spotřebních produktů jsou distribuovány maloobchodními řetězci.