L'Oréal Paris

L´Oréal Paris patří mezi přední kosmetické značky prodávané v maloobchodě a pravidelně uvádí na trh ty nejrevolučnější produkty dostupné pro širokou skupinu spotřebitelů. Značka je reprezentována celou řadou ambasadorů, kteří ztělesňují unikátní pohled na krásu zosobněný v legendárním hesle "Protože vy za to stojíte".

Jennifer Lopez, Face of L’Oréal Paris

L´Oréal Paris prodává celosvětově 50 produktů každou vteřinu a díky svým výzkumným laboratořím nabízí širokou škálu produktů pro muže i ženy ze všech kontinentů (ať už se jedná o make-up, pleťovou péči, péči o vlasy, stylingové produkty, barvy na vlasy či kosmetiku pro muže). Světový úspěch produktových řad jako jsou rtěnky Color Riche, pleťové krémy Revitalift, vlasové spreje Elnett, řada péče o vlasy Elsève , barvy Preference nebo kosmetika pro muže Men Expert Hydra Energetic je výsledkem unikátní expertízy značky, kterou jí dodávají ti nejlepší odborníci, ať už se jedná o Christopha Robina, předního odborníka na barvení vlasů, Stéphane Lanciena, který se specializuje na vlasovou péči, či světovou špičku v oblasti make-upu, Val Garland.

L'Oréal Paris  představuje unikátní vnímání krásy zosobněné celkem 35 mezinárodními a navíc velmi rozdílnými ambasadory, mezi které patří takové ikony jako například Jane Fonda, Eva Longoria, Julianne Moore, Elle Fanning, Helen Mirren, Maria Borges, Doutzen Kroes nebo Gong Li. Jejich charizmatické osobnosti a výjimečné kariéry dokonale vystihuje motto značky "Protože vy za to stojíte" - skutečně univerzální poselství, které vyzdvihuje nejrůznější pohledy na krásu již 40 let. Ambasadoři L´Oréal Paris se každoročně prezentují na červeném koberci v rámci téměř 20 světově proslulých událostí, včetně filmového festivalu v Cannes, jehož je značka již tradičně oficiálním vizážistou. Tento filmový festival zároveň představuje příležitost, jak připomenout spotřebitelům kvalitu a inovace široce dostupných produktů značky značky. Značka L´Oréal Paris je také oficiálním partnerem Pařížského fashion weeku, což jí umožňuje být součástí aktuálních beauty trendů a zároveň podpořit jak etablované návrháře, tak mladé kreativní talenty. 

ZNAČKY

Divize spotřebních produktů

Značky spotřebních produktů jsou distribuovány maloobchodními řetězci.