Maybelline New York

Maybelline New York je vedoucí světová kosmetická značka, dostupná ve více než 100 zemích. Úkolem Maybelline New York je nabízet inovativní, dostupnou a uživatelsky přívětivou kosmetiku pro každou ženu, čehož dosahuje kombinací technologicky pokročilých přípravků s odborností odpovídající nejnovějším trendům a atmosféře New Yorku.

Maybelline New York Model

V roce 1914 si Mabel Williams, mladá žena z Chicaga, při vaření spálila řasy a obočí. Aby obnovila svůj původní vzhled, smísila popel a uhelný prach s vazelínou a nanesla směs na své řasy a obočí. Inspirován skrytým potenciálem jejího domácího vynálezu, vytvořil její bratr Thomas Lyle Williams první moderní řasenku na světě. Pan Williams založil laboratoře Maybell a začal prodávat řasenky na dobírku. Brzy se Maybelline začaly dožadovat ženy po celých Spojených státech a v roce 1932 společnost na poptávku reagovala a zavedla prodej v lokálních obchodech s levným zbožím pro domácnost. Od té doby nabídka legendárních produktů rostla.

Po půlstoletí nepřetržitých inovací značka Maybelline v roce 1971 rozčeřila vody ve světě kosmetiky tím, že představila Great Lash, revoluční řasenku na bázi vody v růžovo-zeleném obalu. Od té doby se stala jedním z nejprodávanějších zkrášlovacích výrobků na světě a absolutním favoritem mezi celebritami a uměleckými maskéry. V současné době v kategorii řasenek Maybelline New York vede se svojí ikonickou řadou Volum' Express: Colossal, jež se okamžitě stala světovým hitem, a Falsies krátce po svém uvedení na trh v roce 2010 dosáhla na metu světové řasenky číslo 1.

Průlom v oblasti líčení přišel v roce 2004 s uvedením řady Dream, která se skládala z podkladové báze, tvářenky, bronzeru a korektoru. Dream Matte Mousse se svým pěnovým složením je v současnosti světovou podkladovou bází číslo 1. V roce 2009 značka Maybelline New York opět transformovala kategorii, když v Asii uvedla na trh svůj první BB krém. Od té doby si miliony žen zamilovaly jedinečné složení a účinky krému Dream Fresh BB 8-in-1 Skin Perfector. V kategorii rtěnek Maybelline New York představuje díky Color Sensational nejobsáhlejší kolekci odstínů uvedenou na trh v roce 2009. Široká škála odstínů je rozdělena do čtyř skupin barev, což ženám umožňuje snadno identifikovat požadovanou barvu. Řada je neustálým hitem díky svým krémovým, svěžím barvám a zároveň odvážným odstínům podle současných trendů. Nejnovějším úspěchem Maybelline New York bylo představení laků na nehty Color Show Nail Lacquers v roce 2012. Škála dráždivých textur, barev a efektů inspirovaná přehlídkovými moly New Yorku všem zpřístupnila tak žádaný módní vzhled nehtů.

Rok 2009 byl pro Maybelline New York přelomový. Po Amsterdamu, Berlíně a Moskvě si značka zajistila titul oficiálního sponzora make-upu na Mercedes-Benz Fashion Week ve svém domovském městě New York. Od té doby předvádí Maybelline svou kreativitu a profesionalitu na přehlídkových molech a spolupracuje s módními návrháři na vytváření trendů v oblasti krásy pro následující sezony. Dnes je společnost Maybelline New York hrdá na to, že může být oficiálním sponzorem make-upu třinácti Fashion Weeks po celém světě.

Díky kouzlu a energii města New York, aktuálním inovacím v oblasti make-upu a nejnovějším módním kreacím z přehlídkových mol i z ulic velkoměsta umožňuje Maybelline New York ženám vyjadřovat vlastní vnitřní krásu.

MOŽNÁ SE TAK NARODILA. MOŽNÁ JE TO MAYBELLINE.

ZNAČKY

Divize spotřebních produktů

Značky spotřebních produktů jsou distribuovány maloobchodními řetězci.