Cacharel

Cacharel, nesmrtelná značka dívek vstupujících do života, oslavuje sílu ženství a romantiky mystickými vůněmi, například Anaïs Anaïs a Amor Amor. Hlaste se ke své romantické duši!

cacharel visual

Po jednoznačném úspěchu Jeana Bousqueta na začátku 60. let 20. století byl Cacharel jedním z prvních módních domů, který představil konfekční odívání jako alternativu k zakázkovému šití. Značka Cacharel vždycky předbíhala svou dobu a neustále si držela svůj svěží, mladý a dynamický obraz.

Cacharel je od úspěchu prvního legendárního parfému Anaïs Anaïs součástí každé fáze života mladé ženy. Od zcela ženského Anaïs Anaïs k lásce na první pohled Amor Amor, od dokonalé čistoty Noa ke Catch Me… plného štěstí a temperamentu, Cacharel ztělesňuje všechny vzácné okamžiky života, kde nesmí chybět něha, drzost ani dynamika. Cacharel je značkou intimity a vybízí mladé ženy k vyjádření těch nejhlubších emocí.

Anaïs Anaïs: Tento parfém vstoupil do legend. Jeho vůně byla v době vytvoření v roce 1978 revoluční a vychází z vůně lilie, která je nevinná a tajemná zároveň. Parfém v bílé opalizující lahvičce se stal symbolem romantiky a něhy. Byl to náš první luxusní parfém.

Anaïs Anaïs Premier Délice: V roce 2013 značka Cacharel představila novou verzi své první vůně: Anaïs Anaïs Premier Délice. Živoucí, ovocná a svěží kompozice se rozvíjí kolem akordu zelené hrušky, rozehrává motiv kytice bílých květů a zakončuje se tématem hořkého kakaa. Je hravá a smyslná, hovoří jazykem dnešních dívek.

Amor Amor: první láska, vášeň a touha, barvy, mládí... Lahvička je divoce tlukoucí srdce, granát, který exploduje nezadržitelnou vášní. Jeho ovocná květinová vůně se stala manifestem.

Amor Amor Mon Parfum du Soir z roku 2015 je vůní svobodné a silné ženy. Je nádherná, ale neprovokuje, je elegantní, ale nepůsobí arogantně... Její vyznění se opírá o osobnost a náladu majitelky.

ZNAČKY

L'Oréal Luxe

Výrobky L’Oréal Luxe jsou k dispozici v obchodních domech, obchodech s kosmetikou, obchodech pro cestující, ale také ve vlastních značkových buticích a ve speciálních internetových obchodech.