Helena Rubinstein

S novým individualizovaným a inovativním režimem péče o krásu v roce 1902 změnila Helena Rubinstein svět kosmetiky. Věrná tomuto dědictví značka pokračuje v expanzi do nových teritorií a čerpá z nejpokročilejších oblastí výzkumu při vytváření výjimečných omlazujících programů.

Helena Rubinstein

S novým individualizovaným a inovativním režimem péče o krásu v roce 1902 změnila Helena Rubinstein svět kosmetiky. Fascinovaná krásou a silou, kterou ženám dává, se spojila s největšími vědci své doby, aby lépe pochopila ženskou pleť a získala k ní respekt: výsledem byla klasifikace typů pokožky (1910), první hydratační přípravky, přípravky proti akné a na ochranu před sluncem, nabídla ženám první voděodolnou řasenku (1938) a první automatickou řasenku (1958).

Věrná tomuto dědictví, značka pokračuje v expanzi do nových teritorií a čerpá z nejpokročilejších oblastí výzkumu: první řešení založené na vitaminu C v roce 1995, první retinolový krém proti stárnutí v roce 1999, první rostlinné kmenové buňky v roce 2009 s Powercell, luxusním sérem číslo 1 v Japonsku.

V roce 2008 se Helena Rubinstein pustila do nového dobrodružství ve světě krémů proti stárnutí, když uzavřela partnerství s Laclinic Montreux a jejím zakladatelem dr. Pfulgem, mezinárodně uznávaným plastickým chirurgem. Výsledek této spolupráce: Re-Plasty, první řada kosmetického intervenčního krému s okamžitým efektem.

Tento nejlepší z nejlepších pleťových krémů se může pochlubit přepychově bohatou strukturou a návykovou vůní, v balení, které by samo mohlo být uměleckým dílem. Je naprosto luxusní a přizpůsobený individuálním potřebám tak, že mohou ženy převzít kontrolu nad svým vzhledem.

ZNAČKY

L'Oréal Luxe

Výrobky L’Oréal Luxe jsou k dispozici v obchodních domech, obchodech s kosmetikou, obchodech pro cestující, ale také ve vlastních značkových buticích a ve speciálních internetových obchodech.