Helena Rubinstein

V roce 1902 Helena Rubinstein revolučním způsobem proměnila svět kosmetiky. Značka zůstala tomuto odkazu věrná a i nadále expanduje do nových oblastí, přičemž se opírá o nejmodernější výzkumy a navrhuje ultraluxusní anti-age produkty. Klinická účinnost s nekompromisním senzorickým zážitkem.

Helena Rubinstein visual

V roce 1902 Helena Rubinstein revolučním způsobem proměnila svět kosmetiky. Fascinovala ji beauty kosmetika i síla, kterou ženám nabízí, a proto oslovila přední vědce své doby, aby porozuměla pokožce a našla způsoby, jak o ni pečovat. Helena Rubinstein na začátku neměla vůbec nic, všechno si musela udělat sama, a přesto se jí podařilo vybudovat hotové impérium. Navrhla například první hydratační péči s názvem Valaze a založila první institut krásy (1902), představila první kúru s využitím elektřiny (1907), jako první rozdělila typy pletí do skupin (1910), uvedla první masku s hormony (1934), vyrobila první voděodolnou řasenku (1939), uvedla první produkt s efektem prevence příznaků stárnutí (1956), první automatickou řasenku (1958), první kúru na bázi čistého vitaminu C (1995), první liftingovou péči (1996) a celou řadu dalších inovací.

Značka zůstala tomuto odkazu věrná a i nadále expanduje do nových oblastí, přičemž se opírá o nejmodernější výzkumy. Mezi nejvýznamnější projekty poslední doby patří například řasenka LASH QUEEN FELINE BLACKS, řada péče o pleť Re-PLASTY, která našla inspiraci v estetické medicíně, unikátní použití vysoké koncentrace rostlinných kmenových buněk v produktech POWERCELL, řada PRODIGY REVERSIS, která se opírá o výtažek z plesnivce a jeho schopnost zvrátit působení času na lidskou pleť... 

Revoluční přístup byl značce Helena Rubinstein vlastní od samotného začátku, a proto i dnes spolupracuje se špičkovými odborníky v příslušných oborech. Jde třeba o dr. Michela Pfulga, ředitele Laclinic-Montreux Director a plastického/kosmetického chirurga, nebo dr. Jean-Marca Lemaîtra, ředitele divize výzkumu institutu INSERM.

Dnes značka Helena Rubinstein nabízí ženám bezkonkurenční znalosti z oblasti uplatnění kmenových buněk, ultraluxusní přístup ke kosmetice a receptury péče o pleť skutečně na míru, aby ženy mohly vzít svůj život i svou krásu do vlastních rukou. 

ZNAČKY

L'Oréal Luxe

Výrobky L’Oréal Luxe jsou k dispozici v obchodních domech, obchodech s kosmetikou, obchodech pro cestující, ale také ve vlastních značkových buticích a ve speciálních internetových obchodech.