My UV Patch získal evropské Diamantové ocenění „Nudging For Good”

Během slavnostního předávání cen v Bruselu v rámci iniciativy „Nudging For Good” získal My UV Patch od La Roche-Posay Diamantové ocenění od asociace European Brands Association (AIM) za průlomovou digitální inovaci, která pomáhá změnit škodlivé návyky při opalování na návyky, které mohou lidem zachránit život. 

lrp_nudging for good

Ocenění „Nudging for Good” bylo uvedeno v roce 2016 se záměrem ocenit na základě recenzí od spotřebitelů značky, které motivují veřejnost a pomáhají jí změnit svůj stávající přístup a přejít na zdravější a/nebo udržitelnější způsob života.

 

Laetitia Toupet, Global Director značky La Roche-Posay, k tomu uvádí: „To ocenění je pro nás velkou motivací! Pouhý rok po uvedení My UV Patch na trh se ukázalo, že přelomová věda a technologie mají potenciál změnit přístup spotřebitelů ke sluneční expozici, a přispět tak k našemu dlouhodobému úsilí v boji s rakovinou kůže.“

 

ÚDAJE O NEBEZPEČNÝCH NÁVYCÍCH SPOTŘEBITELŮ: Z ALARMUJÍCÍ STATISTIKY VYPLÝVÁ NUTNOST PROPAGOVAT BEZPEČNĚJŠÍ PŘÍSTUP KE SLUNĚNÍ

 

Z výsledků průzkumu trhu a veřejného mínění prováděného agenturou IPSOS v roce 2015 pro značku La Roche-Posay ohledně opalovacích návyků téměř 20 000 lidí z 23 zemí vyplývá, že existuje propastný rozdíl mezi informovaností spotřebitelů ohledně rizik souvisejících s pobytem na slunci a jejich skutečným chováním:


• Více než 9 z 10 účastníků výzkumu si uvědomuje nebezpečí související s nechráněným pobytem na slunci, avšak pouze 27 % z nich pravidelně chrání svůj obličej před sluncem
• Pouhých 5 % lidí nosí košile s dlouhým rukávem nebo jiné ochranné oblečení
• Pouhých 20 % lidí se snaží zdržovat ve stínu

 

Z alarmujících výsledků tohoto výzkumu vyplývá přetrvávající potřeba stále promyšlenějších a přístupnějších iniciativ, které veřejnosti pomohou jednoduše zlepšit své opalovací návyky.

 

THE „NUDGE“: S POMOCÍ MY UV PATCH ZMĚNIT NÁVYKY SPOTŘEBITELŮ, POMOCI MINIMALIZOVAT RIZIKO SPÁLENÍ, A SNÍŽIT TAK PRAVDĚPODOBNOST VÝSKYTU RAKOVINY KŮŽE

 

Značka La Roche-Posay jako průkopník v oblasti sluneční ochrany již více než 30 let spolupracuje s dermatology a vždy se aktivně účastnila boje s rakovinou kůže s dlouhodobým cílem vzdělávat spotřebitele a zvyšovat jejich povědomí ohledně pobytu na slunci a nebezpečí vzniku rakoviny kůže. Aby v tomto boji pokročila ještě dále, navázala spolupráci s technologickým inkubátorem skupiny L’Oréal a společně vyvinuly „My UV Patch” společně se související aplikací pro chytré telefony, která přesně monitoruje vystavení UVA a UVB záření a radí lidem, jak se na slunci pohybovat bezpečněji, aby minimalizovali riziko výskytu rakoviny kůže.

 

Pravidelné používání „My UV Patch“ nedávno prokázalo, že je možné u spotřebitelů vyvolat pozitivní změnu návyků spojených s opalováním, a podle výsledků předběžného průzkumu má jeho používání pozitivní vliv na bezpečnější chování na slunci a pomáhá minimalizovat výskyt spálenin od slunce u jeho uživatelů:


• 63 % uživatelů utrpělo méně slunečních spálenin
• 37 % uživatelů si více chránilo obličej před sluncem
• 31 % uživatelů se snažilo držet ve stínu

 

Senzor je vyroben z ultra tenkého přilnavého materiálu, který obsahuje fotosenzitivní barviva a je propojen s „chytrým“ algoritmem, který je schopen zohlednit i osobní údaje o uživateli (fototyp, typ pleti, barva očí a vlasů), lokalitu a údaje o počasí. Aplikace následně vygeneruje základní informace ohledně množství denního vystavení slunečnímu záření a nabídne tipy pro bezpečný pohyb na slunci. My UV Patch je prvním produktem svého druhu, který lze nosit na těle: lze jej nosit po dobu až tří dnů, a to i při plavání, během sprchování i při sportu... a dokonce umí zohlednit i použití opalovacího krému.

 

A CO DÁL?

 

V roce 2017 značka La Roche-Posay vytvořila ze sluneční ochrany zábavnou a návykovou hru, která vybízí k aktivnímu dodržování návyků při ochraně proti slunci všechny členy rodiny. Je zřejmé, že s osvětou v oblasti sluneční ochrany je třeba začít již v raném věku. Abychom tyto návyky skutečně změnili a chránili budoucnost dětí, je důležité začít již od útlého věku a promlouvat k nim v jazyce, kterému rozumí: jednoduše a zábavně! My UV Patch zaujme i malé děti, které jsou tak v tomto kritickém období lépe chráněny. Zatímco v roce 2016 bylo prostřednictvím dermatologů, lékárníků a internetu zdarma rozdáno téměř 400 000 senzorů My UV Patches ve 14 zemích, tento rok se distribuce významně zvýší, a to až na 36 zemí.

 

O značce La Roche-Posay


La Roche-Posay jako průkopník v oblasti sluneční ochrany již více než 30 let spolupracuje s dermatology a usiluje o zvýšení povědomí veřejnosti ohledně pobytu na slunci a nebezpečí vzniku rakoviny kůže, aby tak lidem zlepšila život, zejména těm s citlivou pokožkou. Značku La Roche-Posay doporučuje 25 000 dermatologů po celé světě. Nabízí jedinečnou řadu produktů každodenní péče o pleť vyvinutých ve spolupráci s dermatology, aby splňovala příslušné standardy z hlediska účinnosti, snášenlivosti a vytříbené konzistence. Výrobky jsou vyvinuty na základě přísných pokynů pro složení kosmetických výrobků a zahrnují vždy co nejmenší počet složek, aby byly omezeny případné vedlejší účinky, a jsou tvořeny účinnými látkami s optimální koncentrací pro zvýšenou účinnost. Kromě toho výrobky značky La Roche-Posay podléhají přísným klinickým zkouškám s cílem zajistit účinnost a bezpečnost, a to i pro citlivou pokožku.

 

O oceněních „Nudging For Good“


Cílem prvního udělování mezinárodních ocenění Nudging for Good, které bylo zahájeno v roce 2016, je podpora vytvoření originálního konceptu „Nudges for good“ členy European Brands Association (AIM) a jejími členskými asociacemi na národní úrovni. Nudge for good vypovídá o tom, do jaké míry značka na základě recenzí od jejích spotřebitelů motivuje veřejnost a pomáhá jí změnit svůj stávající přístup nebo návyk a přejít na zdravější a/nebo udržitelnější způsob života. Značky mají výhodné postavení, díky němuž jsou schopny dosahovat změn ve společnosti, neboť jsou se spotřebiteli v každodenním kontaktu, ať již doma či kdekoli jinde. První ocenění byla udělena při příležitosti slavnostního večera dne 20. května 2017 v Bruselu v budově Concert Noble za účasti rady asociace AIM – generálních ředitelů na evropské úrovni a hostů z evropských institucí, nevládních organizací, médií a akademické obce.

 

O asociaci AIM


AIM, celým názvem anglicky European Brands Association, je Evropskou asociací značek. Zastupuje výrobce značek v Evropě v oblasti klíčových otázek, které ovlivňují jejich schopnost navrhovat, distribuovat a uvádět své značky na trh. Asociace AIM sdružuje až 1800 společností různých velikostí prostřednictvím jednotlivých společností a národních asociací ve 21 zemích. V roce 2012 utratili spotřebitelé v jediném sektoru každodenních značkových spotřebitelských výrobků, jako jsou potraviny, nápoje, výrobky pro domácnost a osobní péči, až 640 miliard EUR. Branding hraje důležitou roli rovněž z hlediska úspěšnosti jakostních výrobků v odvětví spotřební elektroniky, hraček, módy, sportovního zboží nebo automobilového průmyslu. Posláním asociace AIM je vytvořit pro značky prostředí spravedlivé a silné konkurence, podpora inovací a záruka co nejvyšší užitné hodnoty výrobků spotřebitelům, a to jak v současnosti, tak i pro budoucí generace.