Celosvětová lavina dobrých skutků u příležitosti programu Citizen Day 2016
Udržitelný rozvoj

Přes 28 000 zaměstnanců se rozhodlo pomoci změnit život více než 150 000 lidí!

citizen day 2016 worldwide

Loňský Citizen Day  nám znovu ukázal, že společně můžeme změnit svět k lepšímu. 

„Všichni zaměstnanci společnosti L‘Oréal již po sedmé dostali příležitost aktivně se zapojit do našeho programu občanské angažovanosti. Společně můžeme pozitivně zapůsobit na svět kolem nás,” řekl organizátor iniciativy Jean-Paul Agon. 

Štědrost a nadšení, které zaměstnanci L‘Oréalu projevili u příležitosti této nezapomenutelné akce, pomohly více než 500 organizacím v 70 zemích. Celosvětově se zúčastnil rekordní počet 28 000 dobrovolníků, což dokazuje, že chuť pomáhat každým rokem roste a sílí. 

Prostřednictvím místních organizací působících v pěti oblastech, na něž se naše společnost zaměřuje: pomoc s integrací, asistence osobám s postižením, péče o životní prostředí, podpora zaměstnanosti a sdílení v každém věku, jsme tak mohli pomoci změnit každodenní život více než 150 000 lidí. 

Pohled zpět na několik aktivit konaných v rámci programu Citizen Day po celém světě

V Číně se téměř 1 600 zaměstnanců zapojilo do pomoci dětem, jejichž rodiče jsou nuceni migrovat za prací. V Peru dobrovolníci pracovali spolu s místními na obnově zničené části města Lima. V Hongkongu v rámci obrovské úklidové akce zmizelo z pláží 320 kg odpadu. V Libanonu vyrobili zaměstnanci vlastníma rukama 280 tradičních terakotových cihel na stavbu 100% vzdělávací ekofarmy. Na Tchaj-wanu uspořádali zaměstnanci místní pobočky jedinečný den plný workshopů o spokojeném životě a zábavných aktivit, kterého se zúčastnilo 148 starších lidí. Vzorem pro tuto akci byly Dny krásy, které proběhly v několika dalších zemích, například v Belgii, Baltských státech nebo Rusku. Tam společnost L’Oréal znovu otevřela své Akademie L‘Oréal na pomoc lidem v nesnázích, kteří tuto neobvyklou zkušenost ocenili, neboť jim pomohla znovu nabýt ztracené sebevědomí. 

Sdílený závazek

Krásu a sílu této společné snahy dosvědčuje více než 7 000 fotografií sdílených v aplikaci L‘Oréal Citizen Day a na sociálních mediích (hashtagy #citizenday a #weareloreal). Hrdí zaměstnanci tak dávali svým přátelům a sledujícím vědět, že dnes dokázali někoho znovu rozesmát a změnit každodenní život tisíců potřebných lidí.

Dlouhodobý vliv

Touha udělat víc přiměla některé místní pobočky umožnit zaměstnancům takto pomáhat po celý rok, aby nebyl pozitivní dopad jejich snahy pouze dočasný. Například ve Francii mohou zaměstnanci během celého roku reagovat na poptávky dobrovolné práce na pilotní stránce www.citizentime.fr. V Mexiku se nedávno konalo fórum partnerských organizací, které s námi spolupracují na Citizen Day a které našim zaměstnancům umožňují dělat další dobré skutky prostřednictvím příspěvků či systému sdílených nákupů. Na Filipínách zaměstnanci dokonce dostali možnost každý měsíc půl dne (tj. celkem šest dní v roce) pracovat pro organizace, které jsou partnery Citizen Day.

Díky snaze všech zaměstnanců společnosti L‘Oréal je dopad Citizen Day rok od roku větší a silnější.

WE FEEL GOOD TO DO GOOD!