Make-up na míru nebo chytrý kartáč na vlasy. L’Oréal v Paříži představí propojení kosmetických výrobků s moderními technologiemi
Výzkum a inovace

L’Oréal uvádí své aktuální novinky, jež propojují kosmetické výrobky s nejmodernějšími postupy v ošetření pleti a vlasů. Pět značek skupiny L´Oréal, konkrétně Lancôme, Kérastase, L’Oréal Paris, La Roche-Posay a L’Oréal Professionnel, využívá digitální technologie k poskytnutí individuální péče svým zákazníkům. Novinky budou v příštích dnech představeny na konferenci Viva Technology Paris. Svoji evropskou premiéru zde bude mít detektor odstínu make-upu Lancôme i inovativní kartáč Kérastase rozpoznávající kvalitu vlasů.

vivatech

Lancôme: Make-up na míru

Revoluční technologie značky Lancôme, známá jako Le Teint Particulier, detekuje individuální pleťové odstíny a dotváří podle nich barevný tón make-upu. Speciální přístroj nejdříve změří přesný odstín pleti a na základě získaných dat poté přimíchá do připraveného základu pigmenty tak, aby výsledná barva odpovídala jedinečnému tónu pleti každého zákazníka. Unikátnost make-upu zdůrazňuje personalizovaná etiketa se jménem majitele. Služba je od roku 2015 dostupná v USA a Kanadě. Letos ji budou moci poprvé vyzkoušet i evropští zákazníci konkrétně v obchodním domě Harrods v Londýně a Galerii Lafayette v Paříži.

 

Kérastase: Chytrý kartáč

Inovativní kartáč značky Kérastase Hair Coach Powered by Withings je vybaven špičkovými senzory Withings a speciálními algoritmy pro analýzu signálu patentovanými společností L'Oréal, které jsou určeny pro sledování kvality vlasů a účinků různých péčí na vlasy. Speciální aplikace poté poskytuje doprovodné informace a na základě analýzy doporučí každému uživateli produkty Kérastase přímo na míru pro ještě lepší a personalizovanou péči. Voděodolný kartáč je vybaven mikrofonem, jenž monitoruje zvuk při česání vlasů a podle zvukových vln rozpozná jejich kvalitu, poddajnost, suchost, roztřepené konečky a další atributy. Dále je v něm zabudovaný senzor měřící sílu působící na vlasy a pokožku hlavy, akcelerometr a gyroskop pro další analýzu kartáčování nebo vodivostní sondy, které rozpoznají, zda se kartáč používá na mokré nebo suché vlasy. Chytrý kartáč bude dostupný v průběhu letošního podzimu, a to ve vybraných salonech Kérastase.

 

La Roche-Posay: Bezpečné opalování

Značka La Roche-Posay nabízí unikátní technologii My UV Patch. Jde o první kožní senzor s inovativní technologií, která přes aplikaci v mobilním telefonu pomáhá informovat spotřebitele o jejich individuální sluneční expozici, pomáhá jim chránit se před UV paprsky a celkově přispívá k bezpečnějšímu chování na slunci. Zákazníci mají možnost získat svůj UV Patch zdarma k nákupu vybraných produktů řady Anthelios od La Roche-Posay.

 

L’Oréal Paris: Kosmetický génius

Na veletrhu bude dostupná i vylepšená verze Makeup Genius od L’Oréal Paris, jež představuje virtuální make-up aplikaci vycházející z konceptu tzv. rozšířené reality. Její předešlou verzi si po celém světě stáhlo již více než dvacet milionů zájemců. Bude zde také možnost virtuálně otestovat laky na nehty L’Oréal Paris pomocí aplikace Nail Genius.

 

L’Oréal Professionnel: Účes na zkoušku

Na obdobném principu funguje i nová aplikace L’Oréal Professionnel s názvem Style My Hair. Návštěvníci veletrhu si budou moci jejím prostřednictvím vyzkoušet různé střihy, barvy či styly vlasů.

 

Všechny tyto novinky představí společnost L´Oréal na francouzské konferenci Viva Technology Paris v termínu od 15. do 17. června 2017. Konference se zaměřuje na rozvoj začínajících podnikatelských subjektů, digitální transformaci a inovace. L´Oréal zde prezentuje svoji práci již po druhé a kromě nových kosmetických technologií se zde bude zabývat i tématem netradičního pojetí lidských zdrojů, na kterém spolupracoval s partnery z řad začínajících společností (OSCARh, Never eat alone a Monkey tie).

 

Never eat alone přispívá k utváření vazeb a rozšiřování vnitropodnikových kontaktů mezi zaměstnanci různých oddělení v rámci L’Oréal USA prostřednictvím aplikace harmonogramu obědových přestávek.

 

OSCARh spolupracuje na novátorském utváření kariérní dráhy („rozšířená společnost”) zaměstnanců L’Oréalu tím, že jim pomáhá zapojit se do činnosti začínajících inovativních společností nebo malých a středních podniků na období tří měsíců.

 

Monkey tie a L’Oréal společně vyvíjejí nástroj pro formování kariérního profilu – inovativní platformu pro zefektivňování vnitropodnikové mobility.

 

 

O společnosti L´Oréal

 

Společnost L’Oréal se věnuje kráse – kosmetickému průmyslu již více než 100 let. Unikátní portfolio čítá 34 mezinárodních, vzájemně se doplňujících značek. Celá skupina vygenerovala v roce 2016 obrat ve výši 25,8 miliard eur a po celém světě zaměstnává 89 300 lidí. Jako přední světová kosmetická společnost je L’Oréal přítomen ve všech distribučních sítích: masový trh, obchodní domy, lékárny a drogérie, kadeřnické salony, travel retail, značkové obchody a e-commerce.

 

Výzkum, inovace a specializovaný výzkumný tým složený z 3 870 lidí, který pracuje na plnění kosmetických tužeb po celém světe, jsou jádrem strategií skupiny L’Oréal. „Sharing beauty with all“ je celosvětový závazek udržitelnosti, který stanovil velmi ambiciózní cíle pro udržitelný rozvoj napříč hodnotovým systémem celé skupiny pro rok 2020. Více informací najdete na stránkách http://www.loreal.cz/csr-projekty-–-společenská-odpovědnost/sharing-beauty-with-all.