BRANDSTORM 2018 zná své vítěze
Skupina

Brandstorm 2018

Zájem o byznysovou hru L´Oréal Brandstorm 2018 byl letos obrovský. Zaznamenali jsme rekordní počet registrací z České republiky, Slovenska a Maďarska – přihlásilo se celkem 282 studentů, kteří utvořili 94 týmů. Porota ze všech přihlášených vybrala následně 14 týmů a pozvala do finálního regionálního kola, které se konalo v Bratislavě.

Týmy - poskládané z vysokoškolských studentů - soutěžily ve třech kategoriích, Brand, Tech a CSR. Letošní případová studie se týkala Divize profesionálních produktů, týmy měly za úkol navrhnout zážitek budoucnosti ve vlasových salónech L’Oréal. Porota očekávala inovativní, digitální a udržitelné řešení. 

Dočkala se nakonec pozoruhodných výkonů. Prezentace čtrnácti týmů byly různorodé, i když mnohdy nabízely stejný pohled na budoucnost. Některé týmy se tak do paměti porotců zapsaly méně, jiné více. 

Co se kategorie Brand týče, zaslouženě si cenu odnesl tým Zenina z Maďarska, členky vítězného týmu studují na Universitě Corvinus v Budapešti. Ocenění CSR si odvezl Pocket Team z Maďarska, který zaujal porotu svým udržitelným nápadem a Tech český tým Hairy Tale.  Do mezinárodního finále v Paříži poslali porotci jen jeden tým, a to Zezinu z Maďarsk, která zaujala porotu nejvíce.

Tým Zenina, který porotu zaujal svým celkovým návrhem nejvíce, poletí svůj inovativní nápad reprezentovat 17. května na mezinárodní finále do Paříže. Ve hře je toho hodně, tým bude soupeřit se studenty z celého světa a ten nejlepší návrh může získat prvenství a odnést si domů až 10 000 EURO. 

 

O soutěži Brandstorm

Společnost L´Oréal organizuje soutěž Brandstorm již po 26. První soutěž byla představena ve Francii na téma Kérastase – na trhu pro péči o vlasy- a rychle získala popularitu. V roce 1997 se konalo první kolo, kterého se zúčastnilo 7 zemí. Toto číslo roste každým rokem. Česká republika je součástí tohoto projektu od roku 2007. Nejlepší studenti soutěží o hlavní cenu v Paříži, což je tento rok ocenění v hodnotě 10 000 Euro.