SPOT: INOVATIVNÍ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ SVĚT OD L´ORÉAL
Skupina

Ve druhém ročníku ocenění World Changing Ideas (Nápady pro lepší svět) byl nástroj SPOT od společnosti L´Oréal, uznán společností Fast Company jako příklad projektu, který nabízí inovativní řešení pro lepší svět.

SPOT

Cena, která prosazuje inovace pro dobro

World Changing Ideas je jednou z hlavních každoročních ocenění společnosti Fast Company.
S cílem ocenit vynalézavost a podporovat inovace, společnost Fast Company upozorňuje na nápady, které mají potenciál ovlivnit dlouhodobé a systémové změny nebo vyřešit naléhavé problémy. Zvýrazněním této práce, pomáhá Fast Company společnostem šířit jejich zprávy a inspirovat tak další lidi
.

SPOT: Jak L'Oréal podporuje udržitelnou inovaci

 V kategorii General Excellence, v ocenění World Changing Ideas 2018, ocenila společnost Fast Company společnost L'Oréal za svůj projekt SPOT (Nástroj pro udržitelnou optimalizaci výrobků).

SPOT je jedinečný nástroj hodnocení, vyvinutý společností L'Oréal za účelem posouzení ekologických a sociálních dopadů kosmetického výrobku.

Kvantifikuje ekologickou a sociální výkonnost všech produktů společnosti L'Oréal ve všech aspektech životního cyklu produktu a sleduje pokrok ve čtyřech oblastech zlepšování: balení, stopu vzorce, zdroj ingrediencí a sociální přínos produktu.

Tento projekt je výsledkem spolupráce tří různých týmů společnosti L'Oréal: Tým zabývající se udržitelností, balením a výzkumem, ve spolupráci s mezinárodními odborníky, kteří přispěli k rozvoji robustní metodiky.

SPOT je součástí většího závazku společnosti L'Oréal nazvaného Sharing Beauty with All a je nyní plně integrován do procesu navrhování a uvádění u všech nových produktů společnosti L'Oréal.

Více informací o SPOT se můžete dozvědět zde.