SPOT: INOVATIVNÍ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ SVĚT OD L´ORÉAL
Skupina

Cena, která prosazuje inovace pro dobro

World Changing Ideas je jednou z hlavních každoročních ocenění společnosti Fast Company.
S cílem ocenit vynalézavost a podporovat inovace, společnost Fast Company upozorňuje na nápady, které mají potenciál ovlivnit dlouhodobé a systémové změny nebo vyřešit naléhavé problémy. Zvýrazněním této práce, pomáhá Fast Company společnostem šířit jejich zprávy a inspirovat tak další lidi
.

SPOT: Jak L'Oréal podporuje udržitelnou inovaci
V kategorii General Excellence z ocenění Světové změny myšlenek v roce 2018 ocenila společnost Fast Company společnost L'Oréal za svůj projekt SPOT (Nástroj pro udržitelnou optimalizaci výrobků).

SPOT je jedinečný nástroj hodnocení vyvinutý společností L'Oréal za účelem posouzení environmentálních a sociálních dopadů kosmetického přípravku.

Kvantifikuje environmentální a sociální výkonnost všech produktů společnosti L'Oréal ve všech aspektech životního cyklu produktu a sleduje pokrok ve čtyřech oblastech zlepšování: balení, stopu vzorce, zdroj ingrediencí a sociální přínos produktu.

Tento projekt je výsledkem spolupráce tří různých týmů společnosti L'Oréal - Udržitelnost, balení a výzkum společnosti L'Oréal v partnerství s mezinárodními odborníky, kteří přispěli k rozvoji robustní metodiky.

SPOT je součástí většího závazku společnosti L'Oréal, nazvaného Sharing Beauty with All, a je nyní plně integrován do procesu navrhování a spouštění u všech nových produktů společnosti L'Oréal.

Více informací o SPOT se můžete dozvědět zde.