L’Oréal převezme německého průkopníka přírodní kosmetiky Logocos Naturkosmetik AG

L’Oréal podepsal smlouvu o převzetí německé kosmetické firmy Logocos Naturkosmetik AG, průkopníka přírodní kosmetiky se značkami jako Logona či Sante. Všechny značky Logocos Naturkosmetik AG jsou veganské a opatřené bio certifikátem. Na výrobu mnoha produktů firma používá vlastní extrakty z rostlin a přírodní ingredience pocházející z bio farem.

logocos AG

Společnost Logocos Naturkosmetik AG byla založena v roce 1978 a sídlí v německém Hanoveru. Zaměstnává kolem 340 lidí. Její čisté tržby za rok 2017 činily v Německu a dalších evropských zemích 59 milionů euro.

Značka Logona je zaměřena na vlasovou péči včetně barev, péči o pleť a hygienické produkty. Výrobky se k zákazníkům dostávají skrze specializovanou distribuci, především se prodávají v obchodech s organickým zbožím na prémiové cenové úrovni pro fanoušky přírodní kosmetiky.

Značka Sante nabízí péči o vlasy, pleť, hygienické produkty a make-up. Prodává se hlavně na masovém trhu a je cenově dostupná pro mladé a trendy zákazníky.

Alexis Perakis-Valat, prezidentka divize produktů široké distribuce firmy L’Oréal: „Logocos přináší do Divize dvě autentické a certifikované přírodní značky, stejně jako unikátní odborné znalosti průkopníků přírodní kosmetiky na světovém trhu. Ve shodě se strategií L’Oréal ‘zachytit, co začíná‘, tato akvizice upevňuje pozici Divize na poli jednoho z dnešních velkých vzestupných trendů.”

Fabrice Megarbane, generální ředitelka L’Oréal Germany: „L’Oréal Germany je nadšené, že převezme odborné znalosti přírodní kosmetiky na trhu, který vykazuje jedno z nejvyšších nadšení do organické kosmetiky v západní Evropě.”

L’Oréal touto akvizicí plánuje rozšířit prodej značek Logocos Naturkosmetik na mezinárodní trh. Očekává se, že transakce bude dokončena po obvyklých regulačních schváleních.