L’Oréal ModiFace zahajuje dlouhodobou spolupráci s Facebookem v oblasti rozšířené reality

Clichy, 9. srpna 2018 – L’Oréal a jeho nová společnost na rozšířenou realitu (RA) a umělou inteligenci ModiFace oznamují dlouhodobou spolupráci s Facebookem. Společně budou tvořit nové zážitky v oblasti RA, které budou přístupné skrze Facebook Camera. Díky přímému a bezproblémovému propojení mezi oběma platformami nabídnou ModiFace a Facebook  jako první uživatelům po celém světě, možnost vyzkoušet si make-up značek jako Maybelline, L’Oréal Paris, NYX Professional Makeup, Lancôme, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Urban Decay či Shu Uemura skrze rozšířenou realitu.

Modiface fb

Jako první si uživatelé vyzkouší NYX Professional Makeup, a to na konci srpna 2018.




Tato spolupráce je pro ModiFace významná, protože nám umožní zprostředkovat zážitky z rozšířené reality živě na Facebooku, a budou tak přístupné milionům zákazníkům po celém světě. Je to skvělá možnost prozkoumat L’Oréal produkty a značky skrze velmi realistickou, poutavou a smysluplnou zkušenost,“ uvedla Parham Aarabi, generální ředitelka a zakladatelka ModiFace.

Lidé chtějí zkoušet služby a výrobky jinak. Rozšířená realita na Facebooku je platforma, která to umožní tady a teď. L’Oréal a ModiFace mění zkušenosti s krásou tím, že přináší rozšířenou realitu mainstreamu. Jsme nadšení, že tuto zkušenost uvedeme v realitu na Facebooku,“ řekl Will Platt-Higgins, viceprezident globálních partnerství na Facebooku.

Lubomira Rochet, digitální ředitelka společnosti L’Oréal, uvedla: „Facebook a L’Oréal sdílí stejnou představu, že rozšířená realita se stává klíčovou pro objevování nových produktů, značek a pro nakupování. Nacházíme se v kouzelném okamžiku, kdy technologie dostatečně dozrály a chuť uživatelů po nich celosvětově roste. Z tohoto kroku v rámci dlouhodobé spolupráce s Facebookem máme velkou radost. Jeden z fascinujících aspektů této spolupráce je, že nás popohání ve vylepšování zkušeností s krásou. Poté, co jsme adaptovali naše tvůrce a obsah primárně na mobilní zařízení, bude velmi zajímavé sledovat, jak rozšířená realita změní tvůrčí playbook našeho průmyslu.“