L’Oréal oceněn za počin roku i diverzitu v rámci projektu BpS TOP Odpovědná firma 2018

top odpovedna firma hlavni fotka

Praha, 7. prosince 2018 - Společnost L’Oréal Česká republika získala jedno zlaté a dvě stříbrné ocenění v rámci BpS TOP Odpovědná firma 2018. Výsledky patnáctého ročníku projektu byly vyhlášeny na galevečeru 15. listopadu v pražském Kongresovém centru. Aliance BpS - Byznys pro společnost již popatnácté sestavila rating nejodpovědnějších firem Česka.

Ceny BpS TOP Odpovědná firma mapují české prostředí udržitelného a odpovědného podnikání. Letos se do ocenění přihlásilo 75 firem s více než stovkou strategií a projektů.

Za projekt Skinchecker značky La Roche-Posay byl L’Oréal Česká republika oceněn Zlatou úrovní v kategorii BpS TOP Odpovědná firma v komunitě - Počin roku 2018, cena Byznysu pro společnost. Skinchecker je ojedinělý projekt značky La Roche-Posay, kterým se snaží edukovat společnost o nebezpečí melanomů a nezbytnosti prevence. V rámci speciálních akci nabízí veřejnosti ve spolupráci s dermatology prohlídku mateřských znamének zdarma. Přečtěte si více o jedinečném projektu zde: http://www.laroche-posay.cz/clanek/Save-Your-Skin-Landing/a30580.aspx

„Poděkování patří všem skincheckerům, kteří pomohli s osvětou o nebezpečí melanomů a těm, kteří přivedli své blízké na vyšetření,“ poděkovala Jana Slosarčíková, brand managerka La Roche-Posay.

V roce 2016 převzala společnost L´Oréal Česká republika zlatý certifikát v kategorii Společensky prospěšný projekt za L´Oréal UNESCO Pro ženy ve vědě. V roce 2017 se tento CSR projekt společnosti L´Oréal (v ČR spuštěný v roce 2006 a běží dosud) dokonce zařadil do deseti projektů, které změnily Česko. Aliance BpS zahrnula tuto iniciativu do kategorie Gesto desetiletí.

Velkým letošním úspěchem pro L’Oréal je dosažení stříbrné úrovně v ratingu BpS TOP Odpovědná velká firma 2018, cena Byznysu pro společnost. Toto ocenění je určeno pro firmy, které rozvíjejí své podnikání směrem k dlouhodobé udržitelnosti a angažují se ve všech hlavních oblastech CSR. Generální ředitel Tomáš Hruška k tomu řekl: „Jsme pyšní na své lokální výsledky. Plnění udržitelných závazků je již součástí našeho každodenního rozhodování.“

Další významné ocenění společnosti je v kategorii BpS TOP Odpovědná firma v diverzitě 2018, cena Byznysu pro společnost - a to Stříbrnou úrovní. Cena je udílena firmám, které podporují diverzitu a inkluzi na pracovišti a pro které jsou tyto hodnoty součástí firemní strategie. „Diverzita a inkluze je součástí naší firemní DNA,“ řekla Hana Stalmachová, personální ředitelka společnosti L´Oréal Česká republika.

O BpS TOP Odpovědná firma

BpS TOP Odpovědná firma je v České republice ojedinělý nezávislý systém ratingu, který každoročně hodnotí a oceňuje odpovědnost a udržitelnost v přístupu k podnikání. Rating BpS TOP Odpovědná firma, který sestavuje aliance BpS – Byznys pro společnost, je otevřen všem firmám v různých fázích přístupu k udržitelnosti. Projektové kategorie hodnotí úsilí firem ve prospěch životního prostředí, diverzity, vzdělávání, firemního dobrovolnictví a mnoha dalších.

O společnosti L’Oréal

 Společnost L'Oréal je již více než 100 let oddána kráse. Jedinečné mezinárodní portfolio skupiny L'Oréal obsahuje 34 různých značek, které se navzájem doplňují. V roce 2017 společnost vykázala obrat ve výši 26,02 mld. eur a celosvětově zaměstnává více než 82 600 lidí. Jako přední světová kosmetická společnost je L'Oréal se svými produkty zastoupena ve všech distribučních sítích: na spotřebitelském trhu, v obchodních domech, lékárnách a drogeriích, kadeřnictvích, cestovním maloobchodě i značkových prodejnách a internetových prodejnách. Strategie společnosti L'Oréal stojí na výzkumu a vývoji. Specializovaný tým 3 885 výzkumníků v centrech na celém světě plní svou prací kosmetická přání žen. Závazek udržitelnosti pro rok 2020 v podobě programu Sharing Beauty With All vytyčil ambiciózní cíle pro udržitelný rozvoj napříč hodnotovým systémem celé skupiny.

Pro více informací o společnosti L’Oréal: www.loreal.cz