L’Oréal pomáhá v boji proti rakovině
Skupina

4. února 2018 jsme slavili Světový den rakoviny. Přečtete si, jak se k boji proti rakovině a podpoře léčených pacientů zavázala skupina L’Oréal a její značky.

boj proti rakovine

La Roche-Posay se zaměřuje na zastavení rakoviny kůže

La Roche-Posay se globálně angažuje v předcházení rizika výskytu rakoviny kůže, která zaznamenala v počtu případů 70% nárůst v posledních dvou desetiletích. Před deseti lety začala značka organizovat Melanoma Days - každoroční kampaň, během které dermatologové po celém světě nabízejí konzultace zdarma. Dnes se vykoná více než 280 000 konzultací ročně. Ve hře je toho hodně, až 90 % rakoviny kůže je léčitelných v případě, že jsou včas identifikované.

La Roche-Posay se v roce 2015 se svou kampaní „Skin Checker“ posunulo o krok dále. Kampaň byla uspořádaná najednou ve 38 zemích a připomněla lidem kontrolovat si své vlastní pigmentové skvrny a skvrny svých blízkých. „Chceme, aby se lidé stali klíčovými hráči v kontrole kůže,“ říká Maite Cristiani,  zástupce generálního ředitele La Roche-Posay International. „Zvolili jsme digitální přístup, abychom zajistili, že kampaň se stane virální, aniž by měla alarmující tón nebo vyvolala v lidech pocit viny.“ Iniciativa se chytila už prvním rokem a dnes je na světě více než 95 miliónů skin checkerů. Tato kampaň také umožnila  uvedení „My UV Patch“, první chytrou nálepku, která upozorní uživatele na nebezpečí sluneční expozice. Nálepka, po nasazení na kůži, odesílá personalizované informace do mobilního zařízení a napomáhá lidem být moudřejšími, co se ochrany před sluncem týče. S více než miliónem nálepek, rozdaných ve 37 zemích, získal „My UV Patch“ v roce 2017 cenu Nudging for Good. Na základě tohoto úspěchu, uvedla značka na CES 2018 nový UV Sence, první nositelní elektronický UV senzor bez baterie.

Vystoupení pacientů, kteří se vyléčili z rakoviny vaječníků

Podpora lidí, kteří překonali rakovinu, patří do DNA Pureology už od samého počátku. Známý stylista Jim Markham založil značku v roce 2001, hned po tom, co se dozvěděl o přítelkyni, která trpěla rakovinou vaječníku a nemohla najít vhodný šampón pro její vlasy. Značka Pureology vyvinula bezsulfátové, 100% veganské produkty, založené na přírodních ingrediencích.

Značka je také hrdým podporovatelem koalice National Ovarian Cancer Coalition (NOCC), která pracuje na prevenci a léčbě rakoviny vaječníků a zlepšení života jejich překonatelů. Pureology darovalo 100 000 dolarů koalici NOCC a jejich iniciativy také podporuje online kampaněmi, a tak zvyšuje jejich viditelnost a povědomí. Pureology navíc sponzoruje sportovní akce na prolomení ticha kolem rakoviny vaječníků.

Značka přichází i s kampaní na financování výzkumu ve Spojeném království v partnerství s charitou Ovarian Cancer Action. V březnu 2018, Pureology UK daruje charitě vždy 1 britskou libru z každého prodaného balení Hydrate obsahujícího šampón a kondicionér. Zaměstnanci Pureology ukazují svůj vlastní závazek, a to příspěvkem v hodnotě 20 000 liber. Stylisté Pureology po celé zemi byli vyzváni, aby pořádali procházky ve svých městech a zvýšili tak u místních povědomí.

Právo postarat se o samého sebe: Nadace L’Oréal podporuje pacienty

Jako součást programu Beauty For a Better Life, Nadace L’Oréal pracuje na každodenním zabezpečení, přístupu ke kráse a péče o zdraví lidem trpícím váznou nemocí, aby se jim pomohlo udržet jejich bojového ducha a sebeúctu. Profesionální socioestetici poskytují péči – včetně masáží, make-upů a specializované péče o obličej, ruce a nohy – v nemocnicích nebo vyhrazených prostorech. Tyto servisy jsou navrženy tak, aby umožnili pacientům starat se o sebe, poradit se, když se trápí fyzickým nepohodlím, které se během léčby projevuje a vytváří bublinu fyzického a psychického pohodlí.

Skupina L’Oréal, pracuje prostřednictvím svých značek a Nadace, na boji proti rakovině a podporuje její přemožiteli dodržováním závazků, které směrují přímo do jádra základních hodnot Skupiny.