Inovační soutěž L'Oréal BRANDSTORM nabízí uplatnění ekonomických a technických studentů zapojením do byznysové hry
Kariéra

Praha 21. února 2018 – Vrcholí registrace do byznysové hry L´Oréal BRANDSTORM, kde si Vysokoškolští studenti mohou vyzkoušet jaké to je být manažerem přední světové značky.

Společnost L'Oréal vyhlásila soutěž ve dvou kategoriích; Brand (Značka), která je určena studentům ekonomické orientace a Tech, která je pro inženýry a techniky. Další ocenění se váže k CSR a bude uděleno týmu s nejvíce udržitelnou inovací.

Registrace je otevřena do 7. března 2018 na webové adrese www.brandstorm.loreal.com.

L'Oréal Brandstorm je soutěž pro mladé tvůrčí lidi s podnikatelským potenciálem a nabízí jedinečnou příležitost pracovat na skutečném projektu s využitím vědomostí z univerzitních studií a více než 70 e-learningových materiálů, které společnost L'Oréal nabízí. Jejich úkolem je vytvořit samostatný projektový plán, který bude předložen porotě L'Oréal. Studenti Vysokých škol se mohou ucházet o soutěž ve třech družstvech, kterým budou během přípravy pomáhat manažeři společnosti L'Oréal.

V letošním roce se studenti seznámí s divizí L'Oréal Professional Products, vyhlášeným tématem je "Design the Future Salon Experience", která vyžaduje předložení porotě inovativní, inteligentní a digitální obchodní řešení.

Cílem soutěže je také objevovat talentované mladé lidi, neboť společnost L´Oréal zaměstnává 150 – 200 studentů ročně po celém světě díky L´Oréal BRANDSTORM.

Regionální finále se letos uskuteční v Bratislavě 10. dubna a globální finále pak v Paříži dne 17. května 2018, kde budou 10.000 € oceněny tři týmy v kategoriích Brand, Tech a CSR.

Podmínky účasti naleznete na webové adrese: www.brandstorm.loreal.com

 

O společnosti L‘Oréal

Společnost L'Oréal je oddána kráse již více než 100 let. V rámci jedinečného mezinárodního portfolia skupiny L'Oréal se vzájemně doplňuje 34 různorodých značek, které v roce 2017 zaznamenaly obrat  26,06 miliardy eur a zaměstnávají po celém světě více než 82 600 lidí. Coby přední světová kosmetická společnost je L'Oréal zastoupen ve všech distribučních sítích: na spotřebitelském trhu, v obchodních domech, lékárnách a drogeriích, kadeřnictvích, cestovním maloobchodě i značkových prodejnách a internetových prodejnách.

V jádru strategie společnosti L'Oréal je výzkum a vývoj a specializovaný tým 3 885 výzkumníků, kteří po celém světě pracují na plnění kosmetických tužeb. Závazek udržitelnosti pro rok 2020 „Sharing Beauty With All“ vytyčil ambiciózní cíle pro udržitelný rozvoj napříč hodnotovým systémem celé skupiny. Více se dozvíte na stránkách www.loreal.cz.