L´Oréal ČR zapůsobil na vysokoškolské studenty, ti jej svými hlasy v anketě TOP Zaměstnavatelé 2018 učinili Skokanem roku
Skupina

TOP Zamestnavatele 2018

7.2.2018 – Praha - L‘Oréal Česká republika získala ocenění Skokan roku ve studentské anketě TOP Zaměstnavatelé 2018, kterou již posedmé uspořádala Asociace studentů a absolventů vysokých škol v České republice. Toto ocenění společnost získala za největší posun v hodnocení na základě výsledků hlasování všech respondentů bez ohledu na studijní zaměření a studijních výsledků. Letos se ankety účastnil rekordní počet 10 724 vysokoškolských studentů, kteří vyjadřovali své preference ohledně potenciálních zaměstnavatelů!

L´Oréal ČR se v kategorii Spotřebitelský průmysl umístil na 2. místě (5. místo v roce 2017) a získal tak letos hned dvě ocenění.

Z titulu Skokan Roku máme ohromnou radost. Na Employer brandingu a intenzivnější spolupráci se studenty jsme se více zaměřili před rokem a půl a toto ocenění je potvrzením potenciálu, jaký L’Oréal jako zaměstnavatel má. Je nám ctí, že si u studentů získáváme rostoucí důvěru a popularitu. Dále pracujeme na zajímavých iniciativách, které ještě více přiblíží atmosféru naší společnosti, myslím si, že se máme všichni na co těšit.“ řekl k ocenění generální ředitel L’Oréal pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko Tomáš Hruška.

Studie TOP zaměstnavatelé je projektem Asociace studentů a absolventů, který probíhá mezi studenty českých Vysokých škol. Je realizována ve spolupráci s prestižní výzkumnou agenturou GFK, univerzitami, studentskými organizacemi a firemními partnery. Cílem studie je poskytnout jedinečné údaje celému studentskému vysokoškolskému světu, kdo jsou TOP zaměstnavatelé a kde by se měli studenti, příští absolventi, ucházet o práci.

O společnosti L‘Oréal

L'Oréal je oddána kráse již více než 100 let. V rámci jedinečného mezinárodního portfolia skupiny L'Oréal se vzájemně doplňuje 34 různorodých značek, které v roce 2017 zaznamenaly obrat 26,06 miliardy eur a zaměstnávají po celém světě více než 82 600 lidí. Coby přední světová kosmetická společnost je L'Oréal zastoupen ve všech distribučních sítích: na spotřebitelském trhu, v obchodních domech, lékárnách a drogeriích, kadeřnictvích, cestovním maloobchodě i značkových prodejnách a internetových prodejnách. V jádru strategie společnosti L'Oréal je výzkum a vývoj a specializovaný tým 3 885 výzkumníků, kteří po celém světě pracují na plnění kosmetických tužeb. Závazek udržitelnosti pro rok 2020 „Sharing Beauty With All“ vytyčil ambiciózní cíle pro udržitelný rozvoj napříč hodnotovým systémem celé skupiny.