L’Oréal světovým lídrem udržitelnosti v roce 2017 v hodnoceních CDP a Newsweek Green
Udržitelný rozvoj

green ranking

Clichy, 16. leden 2018 – L’Oréal byl uznán několika významnými, nezávislými mezinárodními organizacemi za lídra v udržitelnosti v roce 2017. V nedávno publikovaném hodnocení Newsweek Green ve spolupráci s Corporate Knights, získal L’Oréal kombinovaném skóre Newsweek Green celkově 89,90 % a byl zařazen jako nejlépe chovající se globální společnost a nejlépe chovající se společnost v oblasti osobních produktů mezi 500 společnostmi na světě.  http://www.newsweek.com/top-500-global-companies-green-rankings-

2017-18  

L’Oréal se také stal jednou ze dvou společností ve světě, které získaly hodnocení A ve všech třech programech CDP (klima, voda a les) vyzdvihující působivé kroky Skupiny v dosažení snížení uhlíkových emisí, posílení vodohospodářství, řešení odlesňování ve svém dodavatelském řetězci a vedení nového udržitelného hospodářství. CDP v těchto oblastech hodnotí více než 3 000 předních společností známkami A až D, přičemž ti nejlepší jsou ohodnoceni známkou A, a uvedeni na prestižním seznamu. https://www.cdp.net/en/scores-2017

Tato hodnocení poukazují na udržitelné závazky Skupiny, které si s předstihem, v roce 2013, stanovila a spustila program Sharing Beauty With All. Jean-Paul AGON, generální ředitel společnosti L’ORÉAL uvedl: „Tato ocenění dokazují pevný závazek L’Oréalu na cestě k udržitelné transformaci a povzbuzují nás v její pokračování. Chceme hrát důležitou roli a aktivně přispívat k řešení hlavních environmentálních výzev, kterým dnes svět čelí.“

Progam Sharing Beauty With All od L’Oréalu je postaven na čtyřech pilířích:

Inovovat udržitelně, snížit environmentální stopu na produktech a formulích;

Vyrábět udržitelně, snížit environmentální stopu továren a distribučních center;

Žít udržitelně, umožnit zákazníkům dělat udržitelná rozhodnutí v oblasti spotřeby;

Sdílení růstu se všemi zainteresovanými subjekty: komunity, dodavatelé, zaměstnanci.

Celý program je dostupný zde.

Společnost L' Oréal je oddána kráse již více než 100 let. V rámci jedinečného mezinárodního portfolia skupiny L'Oréal se vzájemně doplňuje 34 různorodých značek, které v roce 2017 zaznamenaly obrat  26,06 miliardy eur a zaměstnávají po celém světě více než 82 600 lidí. Coby přední světová kosmetická společnost je L'Oréal zastoupen ve všech distribučních sítích: na spotřebitelském trhu, v obchodních domech, lékárnách a drogeriích, kadeřnictvích, cestovním maloobchodě i značkových prodejnách a internetových prodejnách.

 V jádru strategie společnosti L'Oréal je výzkum a vývoj a specializovaný tým 3 885 výzkumníků, kteří po celém světě pracují na plnění kosmetických tužeb. Závazek udržitelnosti pro rok 2020 „Sharing Beauty With All“ vytyčil ambiciózní cíle pro udržitelný rozvoj napříč hodnotovým systémem celé skupiny. Více se dozvíte na stránkách www.loreal.com