L’Oréal pokračuje ve svých závazcích podporováním ochrany před sluncem s La Roche-Posay UV Sense - první nositelný elektronický UV senzor bez baterie

CES®, Las Vegas, 7 leden 2018 – L’Oréal, světový lídr krásy, který jako první uvedl reklamu na opalovací krém v roce 1935, posouvá svůj 80. letý závazek k ochraně před slunečním zářením, uvedením UV Sense - první nositelný elektronický UV senzor bez baterie - na Consumer Electronic Show 2018. 

LRP UV sense

L’Oréal se ve svém výzkumu dlouhodobě věnuje sluneční ochraně skrz inovace produktů a edukačních programů pro veřejnost. Taktéž financuje významný výzkum s Melanoma Research Alliance na prevenci před jistými druhy rakoviny kůže. V roce 2016 La Roche-Posay, vedoucí dermatologická značka L’Oréalu v péči o pleť, uvedla úplně první elastický senzor kůže na sledování UV expozice, My UV Patch. Od technologického debutu La Roche-Posay rozdali zadarmo více než milión nálepek zákazníkům ve 37 zemích. Studie spotřebitelů ukazují, že My UV Patch má pozitivní dopad na chování zákazníku vystavených slunečnímu záření – 34 % si aplikuje krém častěji a 37 % se snaží více zůstat ve stínu.

Nový UV Sence, který je menší a podporuje tak možnost delšího nošení a nabízí data v reálném čase, byl vyvinut, aby povzbudil další změny zákazníků ve svém chování k ochraně před sluncem. První nositelný elektronický senzor bez baterek měří individuální UV expozici. UV Sense, může uchovat data až do tří měsíců a zobrazit trendy ve vystavování se záření, s okamžitými aktualizacemi v průběhu času. Nový UV Sense je méně než dva milimetry silný, má devět milimetrů v průměru a  byl navržen na nošení na nehtu palce na ruce. Nasazením této technologie na nehet - který přijímá optimální sluneční záření – může zákazník zvýšit čas nošení z pár dní při My UV Patch na několik týdnů s UV Sense. Senzor je znovu aplikovatelný na nehet s dodatečným lepidlem, které je přiložené v balení.

UV Sense přichází spolu s mobilní aplikaci na iOS i Android, která překládá a přenáší data ze senzoru použitím technologie Near Field Communication (NFC). Aplikace poskytuje informace pro spotřebitele, detailně popsané, kdy by měl nositel dbát na UV expozici. Data jsou shrnuté v profilu aplikace, která zobrazuje úroveň expozice uživatele. Zvyky patřící k sluneční ochraně – jako trávení více času ve stínu nebo opakované nanášení opalovacího krému – jsou podporovány fakty o sluneční expozici a dodatečnými tipy na protekci.

„Technologie skrývající se v UV Sense je průlomová a má obrovský potenciál ovlivnit budoucnost technologie a nositelné elektroniky,“ řekl Guive Balooch, Globální vicepresident technologického inkubátoru pro výzkum a inovace v L’Oréalu. „Vyzbrojení výzkumem a zákazníkovým přehledem, získaným z původního My UV Patch, jsme se rozhodli vytvořit něco, co spojí technologii řešící problémy s designem orientovaným na člověka, poskytující data v reálním čase a dlouhodobější nošení v diskrétním produktu, který zapadne do všech životních stylů.“

Na designu UV Sense spolupracoval L’Oréal se světoznámým návrhářem Yves Beharem. „Design a technologie jsou neoddělitelně propojeny a tím, že se produkt stává více personalizovaný, jsou oba tyto prvky nedílnou součástí poskytování bezproblémové zkušenosti,“ řekl Yves Behar, návrhář podnikatel a zakladatel fuseprojektu. „Ve spolupráci v L’Oréalem jsme schopni propojit hluboké zkušenosti v oblasti beauty a tech s efektivním designem, který zvyšuje spokojenost zákazníků bez narušení jejich každodenního života.“

Oba, UV Sense a My UV Patch vychází z výzkumu, vedeného L’Oréalem společně s MC10, Inc., vedoucí společností, zabývající se přenosnými technologiemi a profesorem Johnem Rogersem z univerzity Northwestern, prostřednictvím svého portfolia duševního vlastnictví (IP – intellectual property) a inovací kolem flexibilní a elastické elektroniky.                 

V letní sezóně 2018 bude UV Sense dostupný v omezeném množství v USA a následně bude globálně uveden v roce 2019.  V roce 2018, La Roche-Posay také zpřístupní novou oceněnou limitovanou edici My UV Patch navrhnutou Yves Beharem.

 

O společnosti L´Oréal

Společnost L’Oréal se věnuje kráse – kosmetickému průmyslu - již více než 100 let. Díky unikátnímu portfoliu 34 různorodých a doplňkových značek, generovala Skupina v roce 2016 tržby ve výši 25,8 miliard EUR a zaměstnává 89 300 lidí po celém světě. Jako přední světová kosmetická společnost je L’Oréal přítomen ve všech distribučních sítích: masový trh, obchodní domy, lékárny a drogérie, kadeřnické salony, parfumerie, cestovní maloobchody i  elektronický obchod.

Výzkum, inovace a specializovaný výzkumný tým složený z 3 870 lidí jsou jádrem strategie společnosti L´Oréal, která usiluje o uspokojení krásy po celém světě. Závazek společnosti L´Oréal s názvem „Sharing beauty with all“ je celosvětový závazek udržitelnosti, který stanovil velmi ambiciózní cíle pro udržitelný rozvoj napříč hodnotovým systémem celé skupiny pro rok 2020. Více informací najdete na http://mediaroom.loreal.com/en/

O značce La Roche-Posay

Značku La Roche-Posay doporučuje 25 000 dermatologů po celém světě. Nabízí jedinečnou řadu produktů každodenní péče o pleť, vyvinutých ve spolupráci s dermatology, aby splňovala příslušné standardy z hlediska účinnosti, snášenlivosti a vytříbené konzistence. Výrobky jsou vyvinuty na základě přísných pokynů pro složení kosmetických výrobků a zahrnují vždy co nejmenší počet složek, aby byly omezeny případné vedlejší účinky, a jsou tvořeny účinnými látkami s optimální koncentrací pro zvýšenou účinnost. Kromě toho výrobky značky La Roche-Posay podléhají přísným klinickým zkouškám s cílem zajistit účinnost a bezpečnost, a to i pro citlivou pokožku. 

O fuseprojektu

Byl založen Yvesem Béharem v roce 1999. Fuseprojekt je oceněné designové studio v San Francisku. S využitím integrovaného přístupu k designu, studio nabízí plný rozsah designových služeb včetně průmyslového designu, značek, balení, UI / UX a prostorového designu. fuseproject věří, že design by měl být prostředkem pozitivní sociální a environmentální změny a již získal dvě INDEXy: ocenění za sociální impakt své práce. Z dlouhodobého hlediska na rozvoj a posílení značek, fuseproject funguje mezinárodně v celé řadě průmyslových odvětví, včetně technologie, biotechnologie, nábytku, módy, prostorového designu a spotřebního zboží. Studio je průkopníkem v designu podniku, spolupráci s podnikateli při poskytování holistických designových služeb na podporu jejich podnikání. Práce studia je mezinárodně uznávaná a může se chlubit sbírkami, jako jsou MoMA, SFMoMA, Institut umění v Chicagu, muzeum Victoria & Albert, Cooper Hewitt a Centrum Pompidou.