L’Oréal získal společnost ModiFace, a dále tak rozšiřuje své celosvětové zkušenosti v oboru beauty technologie
Skupina

Modiface

Clichy, 16. březen 2018 - Společnost L’Oréal oznamuje 100% akvizici kanadské společnosti ModiFace, mezinárodně uznávaného lídra v rozšířené realitě a umělé inteligenci, aplikovatelné v kosmetickém průmyslu. Tato akvizice je v souladu se strategií digitálního zrychlení skupiny L’Oréal, a zajistí přístup k nejinovativnějším technologiím pro všechny 34 značky, co se týče servisu a krásy.

Společnost ModiFace byla založená Parham Aarabim před 11 lety v Torontě. Od té doby vyvinula vyspělé technologie virtuálního 3D make-upu i diagnostiku barvy a pokožky, to všechno s použitím know-how, které sleduje prvky obličeje a barvy. To je používané téměř všemi velkými kosmetickými značkami. ModiFace zaměstnává téměř 70 inženýrů, výzkumníků a vědců, kteří publikovali více než 200 vědeckých článků a registrovali více než 30 patentů.

Lubomira Rochet, Chief Digital Officer společnosti L’Oréal, řekla: „Z přivítání ModiFace do skupiny L’Oréal, který se stane srdcem našeho Digital Servise R&D, jsme nadšeni. S týmem světové úrovně, technologiemi a udržitelnými výsledky v oblasti technologických inovací, přispěje ModiFace k znovuobnovení zkušeností v oblasti krásy kolem inovativních služeb a pomůže zákazníkovi objevit, vyzkoušet a vybrat si produkty a značky. L’Oréal spolu s ModiFace chce byt průkopníkem této nové stránky kosmetického průmyslu a poskytovat našim zákazníkům inovativní služby a zkušenosti.“.

Parham Aarabi, zakladatel a CEO ModiFace, řekl: „Akvizice ModiFace Skupinou L’Oréal poskytuje neuvěřitelnou možnost inovace v rozšířené realitě (augmented reality - AR) a umělé inteligence (artificial inteligence - AI) v bezprecedentním rozměru. Výsledek bude tvarovat kosmetický průmysl v následujících dekádách. Náš celý tým je nadšen z připojení se do rodiny L’Oréal a těšíme se na budoucnost schopnou AR/AI, kterou spolu vytvoříme.“

ModiFace bude součástí Digital Services Factory L’Oréalu, sítě věnující se navrhování a vývoji nových digitálních služeb pro značky Skupiny. ModiFace bude úzce spolupracovat s pokročilým výzkumem společnosti L’Oréal a bude těžit ze sto let staré bezkonkurenční odbornosti v odvětví krásy. Základna Modiface zůstane v Torontě v blízkosti univerzity, s kterou má uzavřete mnohé partnerství v oblasti výzkumu.

O společnosti L‘Oréal

Společnost L'Oréal je oddána kráse již více než 100 let. V rámci jedinečného mezinárodního portfolia skupiny L'Oréal se vzájemně doplňuje 34 různorodých značek, které v roce 2017 zaznamenaly obrat  26,06 miliardy eur a zaměstnávají po celém světě více než 82 600 lidí. Coby přední světová kosmetická společnost je L'Oréal zastoupen ve všech distribučních sítích: na spotřebitelském trhu, v obchodních domech, lékárnách a drogeriích, kadeřnictvích, cestovním maloobchodě i značkových prodejnách a internetových prodejnách.

 V jádru strategie společnosti L'Oréal je výzkum a vývoj a specializovaný tým 3 885 výzkumníků, kteří po celém světě pracují na plnění kosmetických tužeb. Závazek udržitelnosti pro rok 2020 „Sharing Beauty With All“ vytyčil ambiciózní cíle pro udržitelný rozvoj napříč hodnotovým systémem celé skupiny. Více se dozvíte na stránkách www.loreal.cz .