L’Oréal je zařazen do Top 10 „Nejlepších zaměstnavatelů využívajících digitální komunikaci“ podle evropského hodnocení Potentialpark
Skupina

Potentialpark ranking

Společnost L’Oréal se přidává do Top 10 nejlepších zaměstnavatelů v Evropě, co se týká digitální komunikace v roce 2017, umístila se na 4. místě v hodnocení Potentialpark*. Výzkum společnosti je založen na odpovědích více než 25 500 mladých evropských absolventů a studentů navštěvujících ekonomické školy, studujících inženýrství a navštěvujících univerzity zaměřené na digitální nástroje a jejich obsah (Karierní stránky, Online aplikace, Sociální media, …). Výsledky jsou založeny na více než 300 kritériích. První příčky jsou opět obsazeny společnostmi Allianz a BASF a v Top 10 se spolu s L’Oréal umístili také SAP, CERN, UnitedHealth Group či AXA.

Kromě vylepšování karierní stránky se společnost L’Oréal soustředí na sociální sítě, a to ji přineslo 2. místo v kategorii „Sociální media“ (#2 letos vs. #5 loni). „Tento progres nás velmi těší. Potvrzuje to, že náš závazek k autentičnosti, totální transparentnosti a přispívaní na sociální sítě v reálném čase je to, co mladí lidé očekávají,“ říká Jean-Claude Le Grand, Viceprezident pro rozvoj talentů a ředitel pro diverzitu v L’Oréal (Senior VP Talent Development and Chief Diversity Officer).

Digitální souboj je čím dál tím těžší, jelikož všechny společnosti vyvíjí co největší úsilí na přilákání nových generací a investují zejména do sociálních sítí. Více než polovina společností komunikuje minimálně přes 3 kanály sociálních medií, počínaje Facebookem. Síť, která je tak populární mezi společnostmi a potenciálními kandidáty, že dvě třetiny společností ji používají na komunikaci o náboru (+7 bodů v porovnání s rokem 2017) a 96 % studentů ji používá také. Instagram s 67 % uživatelů mezi kandidáty, postupně získává silnou podporu. V tomhle vysoce konkurenčním prostředí se L’Oréal nachází mezi Top 10 společnostmi s nejvyšším růstem v hodnoceních.

Strategie sociálních médií společnosti L’Oréal, vůči potenciálním kandidátům, se spoléhá na zaměstnance, kteří mohou sdílet svoji zkušenost přímo prostřednictvím instagramového účtu L’Oréal,  nebo během živých přenosů přes Facebook. „Celkově je to mnohem poutavější a všichni jsou spokojeni. Tato upřímnost je zárukou dobré integrace, protože kandidáti se ucházejí o místo ze správných důvodů s reálnou představou o společnosti,“ pokračuje Jean-Claude Le Grand.

*Potentialpark je společnost věnující se průzkumům sídlící v Stockholmu, která hodnotí relevanci a efektivitu digitální strategii společností, nástroje a kontent vůči kandidátům. Průzkum se zveřejnuje jednou ročně na základě interview s uživateli.