Naše ambice

Naší ambicí pro následující roky je získat si další miliardu spotřebitelů po celém světě, a to díky tomu, že vytvoříme kosmetické výrobky, které splní jejich rozličné potřeby a přání týkající se krásy.

our_ambition_cz
our_ambition_cz

Krása pro všechny, jedinečná krása pro každého


Ve společnosti L’Oréal jsme přesvědčeni, že neexistuje jediný a jednotný model krásy, ale nekonečná pestrost forem krásy jako důsledek kulturních, společenských a historických souvislostí...Chceme-li se svými výrobky získat ještě větší počet žen a mužů, musíme zapůsobit na velmi rozlišnou populaci s univerzální vizí krásy. Z našeho pohledu tato univerzalizace neznamená vnutit uniformitu, ale naopak, nechat se rozdíly inspirovat a přinášet další inovace.

Všímat si místních zvyklostí souvisejících s krásou


V jádru tohoto projektu se znovu objevuje náš výzkum a inovace s cílem vytvořit výrobky přizpůsobené nekonečné rozmanitosti světa. V každé části světa máme výzkumné základny, centra odbornosti, navržená tak, aby splňovala místní požadavky na krásu. Tato výzkumná centra vyhledávají nové výrobky, které mohou dosáhnout celosvětového úspěchu. V našem přístupu k inovacím jde o skutečný zlom.

Umožnění přístupu ke kosmetickým výrobkům


Na trhu, který podléhá významným změnám, podniká společnost L’Oréal kroky, přinášející každému snadnější cestu ke kráse. S portfoliem 27 mezinárodních obchodních značek a organizační strukturou, založenou na distribučních kanálech, máme ambice splnit potřeby každého spotřebitele, v souladu s jeho zvyklostmi a životním stylem. Tak společnost L’Oréal svým vlastním způsobem posunuje hranice a přijímá výzvy spočívající ve stále se zvětšujícím počtu dostupných inovací.

Pro urychlení regionálního zaměření naší odbornosti


Získat více než další miliardu spotřebitelů na celém světě – to je ambiciózní projekt, který motivuje všechny naše týmy. Jedná se o ekonomické a také lidské dobrodružství, které vyžaduje rychlé nasazení našich sil a urychlenou transformaci společnosti ve všech oblastech, včetně výzkumu, výroby, marketingu, prodeje, lidských vztahů a administrativních týmů… Tento velký projekt přináší také příležitost pro inovace a pokrok v budování společnosti L’Oréal v příštích letech.