Klíčové ukazatele

Key-figures-2018
Key-figures-2018

Naši zaměstnanci

  • + 15 000 zaměstnanců absolvovalo školení v oblasti digitálních technologií
  • 96 % stálých zaměstnanců v rámci skupiny má zdravotní pojištění, které zohledňuje doporučenou úroveň v zemi pobytu
  • 33 % žen ve vedení společnosti

Náš výzkum

  • 498patentů registrováno v roce 2017
  • €877M investováno do výzkumu a inovací
  • 16hodnotících center
  • 3globální střediska ve Francii
  • 20výzkumných center seskupených v šesti regionálních hubech (USA, Japonsko, Čína, Indie, Brazílie, Jižní Afrika)

Naše výroba

  • 41výrobních míst
  • 24úhlíkovo neutrálních míst v roce 2017, včetně 9 továren
  • 100ověření kvality v průměru pro každý produkt
  • 3 "A"hodnocení od CDP¹

Naše závazky

  • 91 % naších značek zhodnotilo svůj sociální a ekologický vliv
  • 30 000zaměstnanců se zúčastnilo dobrovolnické akce Citizen Day v roce 2017
  • 76 %nových produktů uvedených v roce 2017 má vylepšený environmentální nebo sociální profil
  • - 73 %emisí CO2 v absolutní hodnotě z továren a distribučních center od roku 2005
  • + 53 500lidí čelící sociálním a finančním problémům získalo přístup k práci prostřednictvím iniciativ solidarity společnosti L’Oréal

Digital

  • 1Bnávštěv na našich webových stránkách
  • 250M followerů na sociálních sítích
  • 38 % výdajů na digitální média
  • + 33,6 % nárůst tržeb e-commerce²
  • 8 % digitální podíl z tržeb²
  • Zdroj: 2017 Annual Report, klikněte zde pro plnou on-line verzi
    http://www.loreal-finance.com/en/annual-report-2017


  • ¹CDP je nezávislá mezinárodní organizace, která hodnotí environmentální chování společností.
    ²Tržby dosažené na vlastních webových stránkach značek a odhadnuté tržby značek korespondující s tržbami z webových stránek obchodníků (neauditovaná data).