Klíčové ukazatele

Key Figures 2015 v2
Key Figures 2015 v2

Naši zaměstnanci

  • +5,000 zaměstnanců absolvovalo v roce 2015 školení v oblasti digitálních technologií
  • 100 % zaměstnanců má alespoň minimální úroveň sociální ochrany (1)
  • 800,000 LinkedIn followerů
  • 31 % žen ve vedení společnosti

Náš výzkum

  • 497 patentů registrováno v roce 2015
  • €794M investováno do výzkumu a inovací
  • 3,870 zaměstnanců v oblasti výzkumu a inovací
  • 1 světové středisko ve Francii
  • 5 regionálních center

Naše výroba

  • 90 patentů na balení a postupy
  • 1,850 dodavatelů obalů a dalších materiálů
  • 44 továren
  • 515,000 dodacích míst

Naše závazky

  • +60 národností působících v komunikačních týmech
  • 25,000 zaměstnanců účastnících se Citizen Day v roce 2015
  • “A 99/100” hodnocení podle indexu Climate Disclosure Leadership (2)
  • V roce 2020 cíl skupiny dosáhnout „uhlíkové vyváženosti“

Digital

  • +1,000 zaměstnanců jsou odborníci v oblasti digitálních technologií
  • 25.5 % čistých výdajů na digitální média
  • +37.9 % růst tržeb e-commerce (3)
  • 5.2 %digitální podíl z tržeb
  • Zdroj: 2015 Annual Report, Klikněte zde pro plnou on-line verzi


    (1) Stálých zaměstnanců, vyjma některých zemí, zaměstnanci se smlouvou na částečný úvazek na méně než 21 hodin týdně, kosmetičtí poradci a asistenti prodeje; integrace nových zaměstnanců a dceřiných společností je postupná.
    (2) CPD Index, dříve Carbon Disclosure Project
    (3) Prodej značek prostřednictvím vlastních internetových stránek a odhad prodeje prostřednictvím maloobchodních internetových stránek.