Organizace

Pro zajištění svého rozvoje spoléhá společnost L’Oréal na globální výzkum a inovace, integrovanou průmyslovou výrobu a jedinečné portfolio značek.

organisation_cz
organisation_cz

Výzkum součástí genetiky společnosti L’Oréal


Research is part of L’Oréal's DNA

Společnost L’Oréal trvale investuje velké částky do výzkumu a inovace kosmetických přípravků, což bylo vždy základním kamenem jejího růstu. Díky tomu, že skupina během posledních 40 let vyvinula více než 130 molekul, získala výjimečnou možnost patentovat významné aktivní ingredience, a to ve výrazném předstihu před svými konkurenty. Společnost L’Oréal organizuje svůj výzkum a inovace do šesti regionálních základen (Evropa, Spojené státy, Japonsko, Čína, Brazílie a Indie). V každém významném regionu na světě byly v těchto ústředních místech integrovány výzkumné činnosti. Jejich posláním je také porozumět zvykům, potřebám a preferencím místního obyvatelstva, co se týká požadavků na krásu. Díky této provázanosti mezi výzkumem a marketingem je společnost L’Oréal schopna nabízet kosmetické výrobky, které jsou přizpůsobeny různým typům pleti či vlasů a také různým kulturám.

Bohaté a různorodé portfolio obchodních značek


A portfolio or rich, diverse brands

Skupina L’Oréal zavedla bohaté portfolio mezinárodních obchodních značek, které je ve světovém měřítku jedinečné a pokrývá všechny segmenty kosmetiky: péče o vlasy, barvení vlasů, péče o pleť, make-up a parfémy. Tyto obchodní značky se vzájemně výborně doplňují a jsou řízeny v rámci skupiny divizemi, které jsou vybaveny skvělými odbornými znalostmi a mají vlastní distribuční kanál. Tato organizace představuje jednu z nejsilnějších stránek společnosti L’Oréal. Umožňuje reagovat na všechna očekávání spotřebitelů, vycházející z jejich zvyklostí a životního stylu, ale zároveň se přizpůsobuje místním distribučním podmínkám, a to kdekoli na světě.

  • Divize spotřebních produktů nabízí nejlepší inovace v oblasti kosmetiky velkému počtu lidí na všech kontinentech. Značky divize jsou dostupné v masových maloobchodních řetězcích (hypermarketech, supermarketech, drogeriích a tradičních obchodech). Divize ztělesňuje snahu skupiny získat další miliardu zákazníků.
    L’Oréal Paris - Garnier - Maybelline New York - Softsheen-Carson - Mixa - Club des Créateurs de Beauté
  • L’Oréal Luxe nabízí jedinečný vesmír podporující krásu. Tyto mezinárodní značky zosobňují všechny aspekty elegance a dokonalosti ve třech hlavních specializacích: péče o pleť, make-up a parfémy. Jejich distribuce je výběrová a podílejí se na ní obchodní domy, prodejny kosmetiky, maloobchodní prodej pro cestovatele, ale také butiky specializované na vlastní obchodní značku a prodej po internetu.
    Lancôme - Giorgio Armani - Yves Saint Laurent - Biotherm - Kiehl’s - Ralph Lauren - Shu Uemura - Cacharel - Helena Rubinstein - Clarisonic - Diesel - Viktor & Rolf - Yue Sai - Stella McCartney - Maison Martin Margiela - Urban Decay
  • Divize profesionálních výrobků distribuuje svoje výrobky do kadeřnických salonů po celém světě. Díky svému portfoliu značek splňuje tato divize požadavky na barvení vlasů, vlasový styling, šampony a péči o vlasy. Jako oblíbený partner kadeřníků nabízí tato divize produkty vyrobené s uplatněním nejlepších technologií a rovněž poskytuje kadeřníkům odborná školení vysoké úrovně, aby tak byla zajištěna kvalita profesionálních služeb.
    Profesionální výrobky L’Oréal - Kérastase - Redken - Matrix - Pureology - Shu Uemura Art of Hair - Mizani - Kéraskin Esthetics - Essie
  • Divize aktivní kosmetiky splňuje požadavky na péči o pleť osob, jejichž pleť je na rozhraní mezi zdravou a problematickou, a to v každém distribučním kanálu výrobků pro zdravotní péči o pleť po celém světě: lékárny, prodejny parafarmaceutického zboží, drogerie, léčebné lázně. Její skvěle se doplňující značky dermatologicko-kosmetických výrobků umožnily vytvořit pevné vazby se zdravotníky, dermatology, dětskými lékaři a odborníky na estetickou medicínu.
    Vichy - La Roche Posay - SkinCeuticals - Innéov - Roger&Gallet - Sanoflore

Integrovaný výrobní režim


Internal production means

L’Oréal se rozhodl sjednotit svá výrobní zařízení. Ve 45 továrnách po celém světě je vyráběno 87% kosmetických produktů skupiny.

Tento model, který přináší záruku kvality a zpětné dohledatelnosti, snižuje na minimum možná rizika a optimalizuje využití průmyslových kapacit. Samostatná jednotka – provozní divize – řídí po celém světě výrobu a distribuci výrobků. Spojuje 7 segmentů podnikatelské činnosti − nákup, balení, výrobu, kvalitu, logistiku, ochranu životního prostředí, hygienu a bezpečnost − a dozoruje celý výrobní řetězec, od nákupu surovin po dodávku výrobků.

Aby bylo možné citlivě se přizpůsobovat a adaptovat na specifické podmínky místních trhů, průmyslová výroba je rozmístěna v pěti hlavních geografických zónách. Tímto způsobem se snižuje vzdálenost oddělující spotřebitele od výrobních závodů a zajišťuje se možnost poskytovat spotřebitelům výrobky za co nejlepší možné ceny. Skupina založila svůj výrobní úspěch také na náročných kritériích pro výběr dodavatelů, s nimiž buduje dlouhodobé partnerské vztahy a společné podniky, zaměřující se na inovace.