Organizace

Pro zajištění svého rozvoje spoléhá společnost L’Oréal na globální výzkum a inovace, integrovanou průmyslovou výrobu a jedinečné portfolio značek.

Organization
Organization

Výzkum součástí genetiky společnosti L’Oréal


Research is part of L’Oréal's DNA

Společnost L’Oréal trvale investuje velké částky do výzkumu a inovace kosmetických přípravků, což bylo vždy základním kamenem jejího růstu. Díky tomu, že skupina během posledních 40 let vyvinula více než 130 molekul, získala výjimečnou možnost patentovat významné aktivní ingredience, a to ve výrazném předstihu před svými konkurenty. Společnost L’Oréal organizuje svůj výzkum a inovace do šesti regionálních základen (Evropa, Spojené státy, Japonsko, Čína, Brazílie a Indie). V každém významném regionu na světě byly v těchto ústředních místech integrovány výzkumné činnosti. Jejich posláním je také porozumět zvykům, potřebám a preferencím místního obyvatelstva, co se týká požadavků na krásu. Díky této provázanosti mezi výzkumem a marketingem je společnost L’Oréal schopna nabízet kosmetické výrobky, které jsou přizpůsobeny různým typům pleti či vlasů a také různým kulturám.

Bohaté a různorodé portfolio obchodních značek


A portfolio or rich, diverse brands

Skupina L’Oréal zavedla bohaté portfolio mezinárodních obchodních značek, které je ve světovém měřítku jedinečné a pokrývá všechny segmenty kosmetiky: péče o vlasy, barvení vlasů, péče o pleť, make-up a parfémy. Tyto obchodní značky se vzájemně výborně doplňují a jsou řízeny v rámci skupiny divizemi, které jsou vybaveny skvělými odbornými znalostmi a mají vlastní distribuční kanál. Tato organizace představuje jednu z nejsilnějších stránek společnosti L’Oréal. Umožňuje reagovat na všechna očekávání spotřebitelů, vycházející z jejich zvyklostí a životního stylu, ale zároveň se přizpůsobuje místním distribučním podmínkám, a to kdekoli na světě.

  • Divize spotřebních produktů nabízí nejlepší inovace v oblasti kosmetiky velkému počtu lidí na všech kontinentech. Značky divize jsou dostupné v masových maloobchodních řetězcích (hypermarketech, supermarketech, drogeriích a tradičních obchodech). Divize ztělesňuje snahu skupiny získat další miliardu zákazníků.
    L’Oréal Paris - Garnier - Maybelline New York - Softsheen-Carson - Mixa - Club des Créateurs de Beauté
  • L’Oréal Luxe nabízí jedinečný vesmír podporující krásu. Tyto mezinárodní značky zosobňují všechny aspekty elegance a dokonalosti ve třech hlavních specializacích: péče o pleť, make-up a parfémy. Jejich distribuce je výběrová a podílejí se na ní obchodní domy, prodejny kosmetiky, maloobchodní prodej pro cestovatele, ale také butiky specializované na vlastní obchodní značku a prodej po internetu.
    Lancôme - Giorgio Armani - Yves Saint Laurent - Biotherm - Kiehl’s - Ralph Lauren - Shu Uemura - Cacharel - Helena Rubinstein - Clarisonic - Diesel - Viktor & Rolf - Yue Sai - Stella McCartney - Maison Martin Margiela - Urban Decay
  • Divize profesionálních výrobků distribuuje svoje výrobky do kadeřnických salonů po celém světě. Díky svému portfoliu značek splňuje tato divize požadavky na barvení vlasů, vlasový styling, šampony a péči o vlasy. Jako oblíbený partner kadeřníků nabízí tato divize produkty vyrobené s uplatněním nejlepších technologií a rovněž poskytuje kadeřníkům odborná školení vysoké úrovně, aby tak byla zajištěna kvalita profesionálních služeb.
    Profesionální výrobky L’Oréal - Kérastase - Redken - Matrix - Pureology - Shu Uemura Art of Hair - Mizani - Kéraskin Esthetics - Essie
  • Divize aktivní kosmetiky splňuje požadavky na péči o pleť osob, jejichž pleť je na rozhraní mezi zdravou a problematickou, a to v každém distribučním kanálu výrobků pro zdravotní péči o pleť po celém světě: lékárny, prodejny parafarmaceutického zboží, drogerie, léčebné lázně. Její skvěle se doplňující značky dermatologicko-kosmetických výrobků umožnily vytvořit pevné vazby se zdravotníky, dermatology, dětskými lékaři a odborníky na estetickou medicínu.
    Vichy - La Roche Posay - SkinCeuticals - Innéov - Roger&Gallet - Sanoflore
  • The Body Shop přináší průkopnický přístup, kombinuje inovace, smyslové zkušenosti a účinnost, ale přitom zachovává základní hodnoty, a to především ve smyslu fair trade a ochrany životního prostředí. Je to dokonce první značka, která do kosmetického průmyslu zavedla fair trade. Tyto výrobky se distribuují zejména prostřednictvím sítě exkluzivních butiků.

Integrovaný výrobní režim


Internal production means

L’Oréal se rozhodl sjednotit svá výrobní zařízení. Ve 45 továrnách po celém světě je vyráběno 87% kosmetických produktů skupiny.

Tento model, který přináší záruku kvality a zpětné dohledatelnosti, snižuje na minimum možná rizika a optimalizuje využití průmyslových kapacit. Samostatná jednotka – provozní divize – řídí po celém světě výrobu a distribuci výrobků. Spojuje 7 segmentů podnikatelské činnosti − nákup, balení, výrobu, kvalitu, logistiku, ochranu životního prostředí, hygienu a bezpečnost − a dozoruje celý výrobní řetězec, od nákupu surovin po dodávku výrobků.

Aby bylo možné citlivě se přizpůsobovat a adaptovat na specifické podmínky místních trhů, průmyslová výroba je rozmístěna v pěti hlavních geografických zónách. Tímto způsobem se snižuje vzdálenost oddělující spotřebitele od výrobních závodů a zajišťuje se možnost poskytovat spotřebitelům výrobky za co nejlepší možné ceny. Skupina založila svůj výrobní úspěch také na náročných kritériích pro výběr dodavatelů, s nimiž buduje dlouhodobé partnerské vztahy a společné podniky, zaměřující se na inovace.