Studenti zvolili L´Oréal jako TOP Zaměstnavatele 2019 v kategorii Spotřebitelský průmysl

Top Employer 2019

6.2.2018 – Praha - L‘Oréal Česká republika se umístil na 1. místě ve studentské anketě TOP Zaměstnavatelé 2019 v kategorii Spotřebitelský průmysl, kterou již poosmé uspořádala Asociace studentů a absolventů vysokých škol v České republice. Toto ocenění společnost získala na základě výsledků hlasování všech respondentů s ohledem na studijní zaměření a studijních výsledků. Letos v této prestižní studii hlasovalo 11 577 studentů českých vysokých škol, kteří vyjadřovali své preference ohledně potenciálních zaměstnavatelů!

L´Oréal ČR si v kategorii Spotřebitelský průmysl u studentů polepšil, loni se umístil na 2. místě (v roce 2017 byl na 5. místě).

Z prvního místa máme ohromnou radost. Snažíme se rok po roce trávit více a více času se studenty a absolventy. Představujeme jim naši společnost, nejenom jako světového leadera na trhu kosmetiky, ale také jako leadera v digitální oblasti digitálních inovací, udržitelného rozvoje a etiky a diverzity. Toto skvělé ocenění je pro nás jasným signálem, že tato témata naše studenty a absolventy silně oslovují. Dává nám to spoustu energie pokračovat v naší práci.“ řekl k ocenění Tomáš Hruška, generální ředitel L’Oréal pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.

 Výsledky letošního ročníku jsou k vidění na www.topzamestnavatele.cz 

Studie TOP zaměstnavatelé je projektem Asociace studentů a absolventů, který probíhá mezi studenty českých Vysokých škol. Je realizována ve spolupráci s prestižní výzkumnou agenturou GFK, univerzitami, studentskými organizacemi a firemními partnery. Cílem studie je poskytnout jedinečné údaje celému studentskému vysokoškolskému světu, kdo jsou TOP zaměstnavatelé a kde by se měli studenti, příští absolventi, ucházet o práci.

O Asociaci studentů a absolventů
Asociace studentů a absolventů je nezisková organizace. Jejím cílem je umožnit svým členům osobnostní i profesní rozvoj díky aktivnímu zapojení do různých projektů. Předmětem činnosti je realizace projektů od prvotního nápadu, přes fázi příprav, uskutečnění, až po fázi vyhodnocení. V letošním roce oslaví Asociace 11 let své existence, a tedy už celou dekádu znalostí, zkušeností a know-how v oblastech HR marketingu a Employer Brandingu přímo na míru trhu v České republice. Svými aktivitami za tyto roky již zasáhla stovky tisíc studentů od středních škol, přes ty vysokoškolské až po absolventy a úspěšné manažery.