Klíčové ukazatele

VisuelKeyFigures_2019_CZ
VisuelKeyFigures_2019_CZ

VÝSLEDKY

    • €4,92Mld. provozní zisk
    • + 8,5% zvýšení dividendy na akcii
    • + 6,5% zisk z akcie v roce 2018

TALENT

    • 1. společnost v Evropě z hlediska rovnosti žen a mužů v hodnocení Equileap
    • Top 10 L’Oréal je v Top 10 v indexu Diverzity a Inkluze Thomson Reuters
    • 1. plán vlastnických akcií
    • 22,000 zaměstnanců absolvovalo školení v oblasti digitálních technologií díky digitálnímu dovednostnímu plánu

UKAZATELÉ 2018 « Sharing Beauty With All »¹

    • 79% produktů uvedených na trh v roce 2018 má lepší ekologický nebo sociální profil¹
    • -77% snížení emisí CO2 z našich výrobních a distribučních center, v absolutním měřítku v porovnání s rokem 2005
    • -48% snížení spotřeby vody od roku 2005
    • -37% snížení tvorby odpadu od roku 2005
    • 3A hodnocení od CDP² za snižení emisí uhlíku, udržitelné hospodaření s vodou a ochranu lesů v dodavatelském řetězci



    • 88% značek zhodnotilo svůj ekologický nebo sociální dopad
    • 63,584 lidí ze znevýhodněných komunit získali přístup k zaměstnání
    • 83% strategických dodavatelů³ Skupiny bylo vyhodnoceno a vybráno na základě jejich ekologické a sociální výkonnosti

    • 96% stálých zaměstnanců v rámci Skupiny má zdravotní pojištění, které zohledňuje doporučenou úroveň v zemi pobytu⁴

    ¹ Nové výrobky, tj. Produkty, pro které byly vyvinuty nové vzorce a které jsou v továrnách Skupiny vyráběny poprvé, nebo výrobky, jejichž balení bylo upraveno nebo renovováno v roce 2018.


    ² CDP je nezávislá mezinárodní organizace, která hodnotí ekologické chování podniků.





    ³ Strategičtí dodavatelé jsou dodavatelé, jejichž přidaná hodnota je pro Skupinu významná tím, že trvale přispívají ke strategii společnosti L'Oréal svou vahou, inovacemi, strategickým sladěním a geografickým rozmístěním.

    ⁴ To odpovídá 100% zaměstnanců, na které se vztahuje program L'Oréal Share & Care (stálí zaměstnanci Skupiny, v některých zemích s výjimkou smluv na zkrácený úvazek <21 hodin / týden, beauty advisorů, zaměstnanců butiků, vzhledem k tomu, že integrace nedávných akvizic a nových dceřiných společností je postupný proces).

DIGITAL

    • 1,2Mld. návštěv na našich webových stránkách¹
    • 350M followerů na sociálních sítích²

POMĚR DIGITALU V PRODEJI

    • €3Mld.prodeje v e-commerce
    • 11% konsolidovaných tržeb z e-commerce¹
    • +40,6%like-for-like nárůst tržeb v e-commerce v roce 2018²

    ¹ Zdroj: Google Analytics data - L'Oréal účty.

    ² Zdroj: Celosvětová data ze sociálních sítí.

    ¹ Prodeje dosahované na webových stránkách našich značek + odhadované prodeje našich značek odpovídající prodejům na internetových stránkách našich prodejců (neauditovaná data).

    ² Like-for-like: založené na srovnatelné struktuře a identických směnných kurzech.

VÝZKUM

    • 505patents filed in 2018
    • €914M investováno do Výzkumu & Inovací
    • 21výzkumných center seskupených v šesti regionálních hubech, 3 globální centra v Evropě
    • 14hodnotících center

NAŠE VÝROBA

    • 40výrobních míst
    • 38 úhlíkovo neutrálních míst v roce 2018, včetně 31 továren
    • 100ověření kvality v průměru pro každý produkt