Klíčové ukazatele


Naši zaměstnanci
- + 15 000 zaměstnanců absolvovalo školení v oblasti digitálních technologií
- 96 % stálých zaměstnanců v rámci skupiny má zdravotní pojištění, které zohledňuje doporučenou úroveň v zemi pobytu
- 33 % žen ve vedení společnosti
Náš výzkum
- 498patentů registrováno v roce 2017
- €877M investováno do výzkumu a inovací
- 16hodnotících center
- 3globální střediska ve Francii
- 20výzkumných center seskupených v šesti regionálních hubech (USA, Japonsko, Čína, Indie, Brazílie, Jižní Afrika)
Naše výroba
- 41výrobních míst
- 24úhlíkovo neutrálních míst v roce 2017, včetně 9 továren
- 100ověření kvality v průměru pro každý produkt
- 3 "A"hodnocení od CDP¹
Naše závazky
- 91 % naších značek zhodnotilo svůj sociální a ekologický vliv
- 30 000zaměstnanců se zúčastnilo dobrovolnické akce Citizen Day v roce 2017
- 76 %nových produktů uvedených v roce 2017 má vylepšený environmentální nebo sociální profil
- - 73 %emisí CO2 v absolutní hodnotě z továren a distribučních center od roku 2005
- + 53 500lidí čelící sociálním a finančním problémům získalo přístup k práci prostřednictvím iniciativ solidarity společnosti L’Oréal
Digital
- 1Bnávštěv na našich webových stránkách
- 250M followerů na sociálních sítích
- 38 % výdajů na digitální média
- + 33,6 % nárůst tržeb e-commerce²
- 8 % digitální podíl z tržeb²
-
Zdroj: 2017 Annual Report, klikněte zde pro plnou on-line verzi
http://www.loreal-finance.com/en/annual-report-2017 -
¹CDP je nezávislá mezinárodní organizace, která hodnotí environmentální chování společností.
²Tržby dosažené na vlastních webových stránkach značek a odhadnuté tržby značek korespondující s tržbami z webových stránek obchodníků (neauditovaná data).